Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow! Da har jeg prøvd SilenHeroes modifikasjonen til Battlefield 1942, og er meget overrasket.

 

Har lastet ned den siste patchen og skal prøve det igjen, denne gangen med alt av programmer avslått for å få bedre ytelse. :)

6016515[/snapback]

 

Eneste dritt med 1942 er at sensitiviteten når man holder et gevær alltid er skyhøy.

Får ikke til å endre på det.

Alt annet blir endra på, bortsett fra når man holder en pistol etc. :\

Lenke til kommentar
Eller er du Zappza i forkledning? :!:

6016038[/snapback]

Hmm... Nei?

 

 

Hvor er Zappza forresten?

6016051[/snapback]

Han er hjemme :)

 

 

Oi. Naar skjedde det? Og i hvilken traad?

 

Er litt saert da. 3 dagers ferie or offentlig personuthenging, 1 uke for litt spam.

6016076[/snapback]

Skjedde i dag kl 11.30.43 @ SO5

Han spamma i to poster da :hm:

 

 

Hehe. Kjipt da. *savne Zappza*

 

Haaper jeg aldri blir bannet. Ble bannet for en uke rett etter at jeg "oppdaget" Soeppel, i paasken naar jeg var alene hjemme i en uke. Det var tungt!

6016095[/snapback]

Awwhh :love: Endret av Satans_Hjelper
Lenke til kommentar
Det må være en eller annen person som er utestengt, eller bare en som ville lage litt kvalme.

 

*spise vårrullen sin*

6016282[/snapback]

Desverre så har du rett. Vedkommende har nå fått begge sine kontoer utestengt pga han rett og slett ikke har lest retningslinjene godt nok.

#14: Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle nåværende og fremtidige kallenavn. Punkt 17 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Se også punkt #13: for hvordan klager bør fremstilles

Desverre for vedkommende :\

6016310[/snapback]

Hvordan vet man egentlig at det er samme person?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...