Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Forklarer alt nå jeg. Jeg og en kamerat skulle flytte mopeden 3-4 meter unna, noe vi gjorde, og den 100% synnlig. Meningen var at den ikke skulle være synnlig for eieren. Alt dette var en spøk, noe eieren burde skjønne, men så tok noen (kameraten min) hjelmen og kastet den i diken. Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere  å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes!

EDIT: Har hatet denne personen over lengre tid, av andre grunner!

6328983[/snapback]

Jeg tror ikke det er et eneste medlem av dette forumet som med hånden på hjertet kan si at de støtter deg her. Jeg håper ihvertfall ikke det.

:)

6329001[/snapback]

Du er nok ikke den eneste nei...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begrunnelse takk?

6328999[/snapback]

Forstår du ikke det selv?

Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere  å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes!

6328983[/snapback]

Lenke til kommentar
Forklarer alt nå jeg. Jeg og en kamerat skulle flytte mopeden 3-4 meter unna, noe vi gjorde, og den 100% synnlig. Meningen var at den ikke skulle være synnlig for eieren. Alt dette var en spøk, noe eieren burde skjønne, men så tok noen (kameraten min) hjelmen og kastet den i diken. Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere  å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes!

EDIT: Har hatet denne personen over lengre tid, av andre grunner!

6328983[/snapback]

Du er en idiot.

6328996[/snapback]

Støtter den.

6329000[/snapback]

Støtter støtten...

6329004[/snapback]

Støtter støtten til støtten.
Lenke til kommentar
EDIT: Har hatet personen av andre grunner!

6329023[/snapback]

Å, jeg kan ikke lese, så jeg så ikke det. Hvorfor vil du at han skal fly på deg da? Du er fortsatt like teit i mine øyne.

Uansett, du er fjortis, han kikket sikkert på deg, eller sølte med snusen din. :cool:

Lenke til kommentar
volcov, hvor ble det av pulingsen min som jeg ble lovet tidligere i dag?

6329020[/snapback]

Du kan få meg heller, jeg er abåde villig og billig :yes:

6329030[/snapback]

trang?

6329033[/snapback]

Nja, fiseringen min er blitt litt utvidet i det siste, men nja, trang nok....

Lenke til kommentar
EDIT: Har hatet personen av andre grunner!

6329023[/snapback]

Søtt. Du er allikevel en idiot.

6329027[/snapback]

Du mener det ja? Kan fortelle hva han har gjort mot meg tidligere.

Når jeg gikk i 8 klasse, så døpte han meg i snøen konstant hver gang vi hadde matfriminutt. Han kastet snøballer på meg støtt, alltid mobbet meg når jeg var mindre. Jeg har aldri gjort han noe, derfor syns jeg han skulle flydd på meg, så jeg kunne banket dritten ut av han. :)

Lenke til kommentar
volcov, hvor ble det av pulingsen min som jeg ble lovet tidligere i dag?

6329020[/snapback]

Du kan få meg heller, jeg er abåde villig og billig :yes:

6329030[/snapback]

trang?

6329033[/snapback]

Nja, fiseringen min er blitt litt utvidet i det siste, men nja, trang nok....

6329035[/snapback]

ikke trangt nok.

Lenke til kommentar

Ved at flere skal fly på ham? Det finnes bedre måter å ta folk på, enn gangbang... dessuten kan det godt være han har forandret seg, en del folk jeg synes var idioter før som har forandret seg til å bi hyggelige folk å være sammen med på fest, modning kalles det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...