Fredrik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jepp, da var jeg nesten i fight med en liten bøg fra bygda her, skulle så jævlig slått han! 6328941[/snapback] Før du hadde fått grisejuling, og kommet hit og pepet om det? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jepp, da var jeg nesten i fight med en liten bøg fra bygda her, skulle så jævlig slått han! 6328941[/snapback] Slå homoen! Han er homo! 6328942[/snapback] Generalisering av homoer, rapportert hehe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jepp, da var jeg nesten i fight med en liten bøg fra bygda her, skulle så jævlig slått han! 6328941[/snapback] Slå homoen! Han er homo! 6328942[/snapback] Generalisering av homoer, rapportert hehe 6328950[/snapback] Den jævelen Dahl mener at alle homofile er homofile. Den jævelen. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jepp, da var jeg nesten i fight med en liten bøg fra bygda her, skulle så jævlig slått han! 6328941[/snapback] Før du hadde fått grisejuling, og kommet hit og pepet om det? 6328948[/snapback] Nei, jeg bare håpet på at han skulle flydd på meg, men han turte ikke tydeligvis, forklarer alt i morgen jeg, er så sykt trøtt nå (klarte å snylte til meg 6 øl i kveld forresten, nei, jeg er ikke sånn som snylter til vanlig!). Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jepp, da var jeg nesten i fight med en liten bøg fra bygda her, skulle så jævlig slått han! 6328941[/snapback] Slå homoen! Han er homo! 6328942[/snapback] Generalisering av homoer, rapportert hehe 6328950[/snapback] Den jævelen Dahl mener at alle homofile er homofile. Den jævelen. 6328955[/snapback] Ja, det er særdeles galt og stygt gjort... disse fordommene... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nei, jeg bare håpet på at han skulle flydd på meg, men han turte ikke tydeligvis, forklarer alt i morgen jeg, er så sykt trøtt nå (klarte å snylte til meg 6 øl i kveld forresten, nei, jeg er ikke sånn som snylter til vanlig!). 6328956[/snapback] Ble du full? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jepp, da var jeg nesten i fight med en liten bøg fra bygda her, skulle så jævlig slått han! 6328941[/snapback] Før du hadde fått grisejuling, og kommet hit og pepet om det? 6328948[/snapback] Nei, jeg bare håpet på at han skulle flydd på meg, men han turte ikke tydeligvis, forklarer alt i morgen jeg, er så sykt trøtt nå 6328956[/snapback] Haha, what a tøs. Tør ikke angripe folk en gang? Typisk homofile. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Natta. Drøm søtt om konservative muslimer som har fått PC av imamene sine kun for å hacke europeesiske sider... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nei, jeg bare håpet på at han skulle flydd på meg, men han turte ikke tydeligvis, forklarer alt i morgen jeg, er så sykt trøtt nå (klarte å snylte til meg 6 øl i kveld forresten, nei, jeg er ikke sånn som snylter til vanlig!). 6328956[/snapback] Ble du full? 6328964[/snapback] Ja Fy FaeN AzZ!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Haha, what a tøs. Tør ikke angripe folk en gang? Typisk homofile. 6328965[/snapback] Du er såååå lite pk asså... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Forklarer alt nå jeg. Jeg og en kamerat skulle flytte mopeden 3-4 meter unna, noe vi gjorde, og den 100% synnlig. Meningen var at den ikke skulle være synnlig for eieren. Alt dette var en spøk, noe eieren burde skjønne, men så tok noen (kameraten min) hjelmen og kastet den i diken. Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes! EDIT: Har hatet denne personen over lengre tid, av andre grunner! Endret 18. juni 2006 av Axes Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans.6328983[/snapback] Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere!6328983[/snapback] Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes! 6328983[/snapback] LOL! Endret 18. juni 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ebay song - Weird Al Yancowich Faen hvor digg *synge* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Forklarer alt nå jeg. Jeg og en kamerat skulle flytte mopeden 3-4 meter unna, noe vi gjorde, og den 100% synnlig. Meningen var at den ikke skulle være synnlig for eieren. Alt dette var en spøk, noe eieren burde skjønne, men så tok noen (kameraten min) hjelmen og kastet den i diken. Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes! EDIT: Har hatet denne personen over lengre tid, av andre grunner! 6328983[/snapback] Du er en idiot. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 LOL! 6328991[/snapback] --->HJÆLP!<--- ****[[[[Jeg eier ikke sans for humor.]]]]*** 58/250 | YMDb | HW-LAN | last.fm | bløgg | deviantART | Filmjournalen --------------------- Stemmer ganske bra den! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Forklarer alt nå jeg. Jeg og en kamerat skulle flytte mopeden 3-4 meter unna, noe vi gjorde, og den 100% synnlig. Meningen var at den ikke skulle være synnlig for eieren. Alt dette var en spøk, noe eieren burde skjønne, men så tok noen (kameraten min) hjelmen og kastet den i diken. Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes! EDIT: Har hatet denne personen over lengre tid, av andre grunner! 6328983[/snapback] Du er en idiot. 6328996[/snapback] Begrunnelse takk? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Forklarer alt nå jeg. Jeg og en kamerat skulle flytte mopeden 3-4 meter unna, noe vi gjorde, og den 100% synnlig. Meningen var at den ikke skulle være synnlig for eieren. Alt dette var en spøk, noe eieren burde skjønne, men så tok noen (kameraten min) hjelmen og kastet den i diken. Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes! EDIT: Har hatet denne personen over lengre tid, av andre grunner! 6328983[/snapback] Du er en idiot. 6328996[/snapback] Støtter den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Forklarer alt nå jeg. Jeg og en kamerat skulle flytte mopeden 3-4 meter unna, noe vi gjorde, og den 100% synnlig. Meningen var at den ikke skulle være synnlig for eieren. Alt dette var en spøk, noe eieren burde skjønne, men så tok noen (kameraten min) hjelmen og kastet den i diken. Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes! EDIT: Har hatet denne personen over lengre tid, av andre grunner! 6328983[/snapback] Jeg tror ikke det er et eneste medlem av dette forumet som med hånden på hjertet kan si at de støtter deg her. Jeg håper ihvertfall ikke det. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Forklarer alt nå jeg. Jeg og en kamerat skulle flytte mopeden 3-4 meter unna, noe vi gjorde, og den 100% synnlig. Meningen var at den ikke skulle være synnlig for eieren. Alt dette var en spøk, noe eieren burde skjønne, men så tok noen (kameraten min) hjelmen og kastet den i diken. Så fant dem ikke hjelmen, og begynnte å klage på meg, så sa jeg at jeg ikke visste hvor hjelmen var (noe jeg gjorde). Planen var å få han til å fly på meg, for da hadde jeg og flere tatt han og fler av kameratene hans. Altså, tror ikke dere har sett verre klyser enn dem, lover dere! Men han var jo så stor i kjeften, at han kunne stå dere å yppe som bare det, til neste gang, så blir det vell litt annerledes! EDIT: Har hatet denne personen over lengre tid, av andre grunner! 6328983[/snapback] Du er en idiot. 6328996[/snapback] Støtter den. 6329000[/snapback] Støtter støtten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg