Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg boksepute jeg og. Men jeg skal ha minst 10kg ;)

6328842[/snapback]

Er ikke det litt lite da? virket så pinglete...men det går kanskje ikke ann å dunke løs på 100 kg og forvente at du greier å rikke bagen :p

6328853[/snapback]

Pfft. 10Kg er akkuratt passe.

Lenke til kommentar

SkyMarshall jeg tror jeg ”kjenner” deg godt nok til at jeg ikke trenger å skrive dette, men du må for all del ikke be om unnskyldning for noen ting som helst.

Man legger seg ikke flat for trusler av noe slag, da får han bare rettferdiggjort handlingene sine.

Forresten er den siste setningen du skrev på din hjemmeside alt for komplisert for at han kan forstå den. Hvis du ønsker å kommunisere med denne personen, noe jeg ikke kan se at det er noen vits i, må du ordlegge deg svært enkelt i korte setninger.

Lenke til kommentar
Er ikke det litt lite da? virket så pinglete...men det går kanskje ikke ann å dunke løs på 100 kg og forvente at du greier å rikke bagen :p

6328853[/snapback]

Veit da faen :p

Vet ikke hvor mye sånne veier.

Den skal være 1,5 meter høy iallefall.

Neeiiiiida, du kan slå meg på hw-lanet. :cool:

6328862[/snapback]

Hvis jeg kommer skal vi ha boksekamp på scenen :cool:

Veit bare at veninna mi har ei pute, den er drit lett. går ikke ann og bokse på den uten at den flyger til himmels.

Hmm, blir vel 25-30 kg ^^

Lenke til kommentar
SkyMarshall, legg opp no drit igjen, bare for å vise at du ikke går lei. ^^

6328871[/snapback]

SkyMarshall: So you want apopogy? If I give .. you restore Whinerz will then? And everything normal as was be will?

Haha :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...