Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=592388

les og kos deg.

Adressa til han fyren er der fortsatt. og det er bare å  slå av en prat med han

6328737[/snapback]

Hmm, han ignorerer meg... :hmm:

"Hey, script kiddie, this is message for you; I understand your anger, but in a democratic world, freedom of speech is one of our most important personal liberties. As a personal christian, I am sometimes angered by the way some people talk about and depict my religion, this does however not justfy criminal actions against legal websites, whether you hate them, ot not." ~meg

Lenke til kommentar

BOKSEBAG

(100x0 pixel - bytes)

Abilica

Priser: – 6 kilo (egentlig jr. størrelse) koster 400 kroner inkl. hansker. – 20 kilo koster 700 kroner, hansker 400 kroner.

Brukes til: Få ut aggresjon, trene opp armer, skuldrer og overkropp.

:dribble:

Ut og kjøpe på mandag!

Lenke til kommentar
Hehe, sikkert nyttig ting det ja :) aritg å slå litt på slike, men har dessverre ikke plass :S

6328773[/snapback]

Tenkte at jeg skulle henge den under terrassen. Der er det nok av plass og store bjelker som tåler vekten. Vet ikke helt hva jeg gjør når det blir kaldere :p

Lenke til kommentar
Hehe, sikkert nyttig ting det ja :) aritg å slå litt på slike, men har dessverre ikke plass :S

6328773[/snapback]

Tenkte at jeg skulle henge den under terrassen. Der er det nok av plass og store bjelker som tåler vekten. Vet ikke helt hva jeg gjør når det blir kaldere :p

6328786[/snapback]

Bor dessverre i blokk, så jeg har nok ingen mulighet til å henge den under terrassen, for der bor det andre... hvis ikke jeg setter igang å jage dem bort da... *sette på BadgerBadgerBader.com på full bass*

Og nei, du må ikke si unnskyld til ham, når han tar loven i egne hender på den måten... ytringsfrihet FTW :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...