Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hehe, den rød-grønne regjeringen har innført den nye gressavgiften, som betyr at du må betale 114,50 pr cm3 med gress du har i hagen din. Dersom du nekter å betale denne avgiften, må du betale med blod; Jensemann kommer på døra og innkasserer det personlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det lover for hvor langt gresset skal være også nå? :(:(

6328264[/snapback]

Tror det hvis hagen er skue for offentligheten. Men vi tøffe rambofolk kjøper powergjødsel og gror jungler. :thumbup:

6328285[/snapback]

du kan få kjøpe "bolegjødsel" av meg ;) eller jeg selger oppskriften.

Lenke til kommentar
Er det lover for hvor langt gresset skal være også nå? :(:(

6328264[/snapback]

Tror det hvis hagen er skue for offentligheten. Men vi tøffe rambofolk kjøper powergjødsel og gror jungler. :thumbup:

6328285[/snapback]

Selvfølgelig, da kan vi la gresse gro høyt, og la andre planter gro vilt, planter vi helst ikke vil at myndighetene skal se :)

Lenke til kommentar
den rød-grønne regjeringen har innført den nye gressavgiften, som betyr at du må betale 114,50 pr cm3 med gress du har i hagen din.

Jaa jaa :wee:

6328326[/snapback]

Godt på vei der ja. Mangler litt høye trær og økosystem.

why-is-grass-green.jpg +

cow-nose.jpg=

rambosak_81175a.jpg

Lenke til kommentar
Sikkert bare noen troll på fylletur. Greit at noen klippet gresset ditt gratis, da. Bare de ikke forventer betaling i form av seksuelle tjenester så er vel alt greit. Eller er det omvendt? :hmm:

6328340[/snapback]

Hva, er det unormalt å klippe gresset i fylla, og forvente seksuelle tjenester som betaling nå liksom? ;) Gamle folk trenger jo å klippe gresset sitt de også, og jeg er parat :dribble:

Lenke til kommentar

var en tur på en fest ved et vann i sta. eller, skulle vel ikke være fest, men mange ble fulle utover kvelden :wee:

var også 2 slosskamper, og jeg eide alle i volleyball fordi jeg løp som en Duracell-kanin over hele banen og ropte "JEG HAR'N"! :p

hvis en gir en annen juling, hvorfor skal den personen hente mange for å gå på en person? synes det er jævli feigt...

Lenke til kommentar
var en tur på en fest ved et vann i sta. eller, skulle vel ikke være fest, men mange ble fulle utover kvelden :wee:

var også 2 slosskamper, og jeg eide alle i volleyball fordi jeg løp som en Duracell-kanin over hele banen og ropte "JEG HAR'N"! :p

hvis en gir en annen juling, hvorfor skal den personen hente mange for å gå på en person? synes det er jævli feigt...

6328423[/snapback]

Fordi de er pingler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...