Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Like hyggelig hver gang å snakke med Orresnei når han har vært ute på fest... :wee:

6327846[/snapback]

Da regner jeg med at han ikke svarer på den PMen jeg nettopp sendte. :wee:

6327856[/snapback]

Nei, det vil jeg nok ikke tro. Da blir det hvertfall et par skrivefeil. Nå logget han forøvrig av.

Forresten skrev han dette forrige gang han var full: http://ikkepedia.net/index.php?title=Fyllepostere :grin:

Lenke til kommentar
Jeg fikk 5... Veldig fornøyd :)... faen jeg varr nervøs... men , var din presentasjon bygd opp av flere deler? Måtte du velge et tall, få utlevert noen ord og finne på en historie på sparket ved bruk av de bokstavene?

6327887[/snapback]

nei, jeg fikk oppgaven 2dager før og jobbet med den (som skulle vare i ca 20min) og så skulle jeg snakke om 1bok jeg hadde lest, 1film jeg hadde sett og så skulle jeg snakke om fremtiden min :p

sensoren var irsk da, så når han spurte noen spørsmål begunte jeg og flire litt :p

vet egentlig ikke hvorfor jeg lo :hmm:

Lenke til kommentar
HÆLVETTES FORBANNA PAKKISER!!!!

Tilogmed ikke engang nettet skal dem la være ifred for faenskapet sitt.

Sia mi har blitt grundig hacka!

Whinerz.com

6327862[/snapback]

Glad jeg bor vest for akerselven. :ermm:

6327916[/snapback]

Vi pleier egentlig aa si at man skal bo mellom lysakerelven og akerselven, men la gaa. Fodt og oppvokst i Baerum jeg ogsaa.

Lenke til kommentar

Hvor mange er det egentlig som hadde den nye eksamensmåten i år da? Vi måtte pugge hjemme på over 20 engelsktekster, lese gjennom våre gamle prosjekter for å friske opp og sørge for at eksaminator skulle få vite litt ekstra ting: dvs. hvor stor familie, alder på søster, hva vi gjør på fritiden, hva vi skal til sommern etc. for å kunne stille ekstra spørsmål om det.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Lol ...MU5|_1m H4ckz0r5

Orresnei heter det samme som meg, fant ut nå...

Når det gjelder eksamen, så var det fler punkter v måtte gjennom... I mitt tilfelle var det

1. Fortelle hvordan jeg hadde forbredt meg

2. Fortelle om USA'a immigrasjons-historie

3. Høre på ett lyd klipp og fortelle om mine synspunkter (røyking)

4. Få utdelt noen ord som måtte brukes i en historie funnet opp på sparket i rett rekkefølge.

5. Fortelle om mine hobbier og fremtidsplaner

6. Fortelle om mitt forhold til dyr.

Var vel inne i ca en halv time... Skulle egentlig bare vært 20 min jeg og.

Lenke til kommentar
Er det ingen som har tatt skoleferie enda..?  :hmm:

6327987[/snapback]

JO :w00t: vi har skoleferie. eller vi skal på skolen i 1time for og få skriftlig eksamens karakterog litt på kvelden for og få utlevert vitnemål.

men regner det som om jeg har ferie nå fordet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...