Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

En slags avslutning ja. Vi var i Oslo i går med hele 10. trinnet og kom til skolen rundt klokka midnatt, deretter gikk klassen vår (og bare klassen vår) inn i skolen og tilbragte natten der... :wee:

Huff, er noen som sniker rundt ute på terrassen nå, hørte dem i stad nedenfor ved første etasje og kjappa meg med å få kattungene inn og låste døra. Ja, jeg er en feiging...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Selv hørte jeg et smell og deretter noen som låste seg inn igår da ejg var aleen hjemem på morgenen. Mamma hadde mint meg på å lukke alle vinduer fordi det var mye tyveri for tiden før hun gikk. Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg, men fant ut at eventuelle tyver ville funnet meg uansett så jeg bare gikk og sjekket. Det var bare mamma som var hjemom og hentet noe. :wee:

WTF? Nå spiller korpset i gatene her. :S

Lenke til kommentar

Merkerlig, høres ikke lenger ut som det er noen på terrassen og kan ikke se noen ut av vinduet heller. Men fra badet når de går rundt og snakker et eller annet sted høres det ut som det kommer fra terrassen.

Det kan dog komme fra inngangspartiet til naboen og garasjen, siden vinduet på badet er plassert til venstre for terrassen (terrassen er ikke under det vinduet) og at jeg hører dem ganske godt fordi jeg hører dem like nedenfor vinduet på badet. Og at de er i garasjen (som er under terrassen og/eller utenfor hos naboen. Men spørsmålet er hva de gjør der...

Høres ut som en eldre og en yngre gutt

Hyggelig med korps da?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Tror kanskje de var med i en demonstrasjon eller noe, for de gikk raskt over fra standar korpssanger til "Anotherone Bites the Dust" :s

Så etter de at noen holdt opp noen plakater elns. Må være lite effektivt å demonstrere i en så folketom gate da. :wee:

Lenke til kommentar

Sky: Dødsbra vann på Kverntangen på tirsdag, var der og bada og grilla med klassen. Tror jeg må begynne å bade i Sande istedenfor i Svelvik jeg. :wee:

Edit: Dumme tastaturetpå jobben er ekkelt å skrive på og leif herjer vilt.

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
haha? Svelvik sine bademuligheter blir eid av Sande. Kalmovannet er vamt nå, Suluvannet er litt kaldere, men enkelte steder er det villmann. Kverntangen er kaldest av alle stedene fordi det ikke er ferskvann, men fint der også. Også har vi Hagasand ...

SOL er bra!

6323859[/snapback]

Vi har lissom skjæra og det er ekkelt. Men var på hagasand en dag og, kaldt men digg med sandstrand. :D

Tror jeg får flytte inn hos Mari for sommeren. :wee:

Lenke til kommentar

Har alltid likt ferskvann framfor saltvann.

Dog, lærte jeg å svømme i saltvann.

Grunnen er vel at jeg er vant med å bade i ferskvann fordi vi har/hadde snekke i det. ( solgte den nettopp for å kjøpe ny båt ), og fordi det er færre kryp som gjør skade på deg.

Slipper de hersens brennmanetene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...