Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da turer jeg også ned til byen. Håper vi ses, Tomat-Ulf. :)

6320314[/snapback]

Rart. Jeg så deg ikke.

VG-lista showet var mye dårligere i år. Å avslutte med "guitarkameratene" er litt dårligere enn å avslutte med turboneger.

Hva skjer her?

Lenke til kommentar
Mormor og morfar hadde kyr før. Det var yndlingsdyret mitt da jeg var mindre. Har 21 stk rundt meg nå (pyntegjenstander :D ). Hadde flere før...

6322288[/snapback]

Samme her, eller.. Det var min oldemor & oldefar som hadde de da..

Hun er og vil alltid bli mitt favorittdyr ;D

6322316[/snapback]

Hihi ;)

Lenke til kommentar
Nei, jeg mente deg! :)

Hvorfor så forskjellige tider? Er jo tidligere enn meg det der :p

6322299[/snapback]

Ja, surra litt. :wee:

Plukker varer til butikker over hele landet, så mye må sendes rimelig tidlig. Helt greit egentlig. De ukene jeg begynner tidlig kan jeg jobbe 12timers skift om jeg vil, og tjene litt ekstra. Og de ukene jeg begynner kl 14, så slutter jeg kl 20.00 på fredagene. :)

Lenke til kommentar
jeg kjeder meg

enten blir jeg sittende her og kjede meg , eller så legger jeg meg , eller så spiller jeg wow , eller ser på tv .

og alt hørtes kjedlig ut  :dontgetit:

6322378[/snapback]

Have fun !

lurer på hva guinnesrekorden for lengste penis er...

6322395[/snapback]

nææ jeg er gladelig fornøyd med det jeg har , dama klager ikke på at den er for liten i vertfall :w00t:

Lenke til kommentar

nææ jeg er gladelig fornøyd med det jeg har , dama klager ikke på at den er for liten i vertfall  :w00t:

6322406[/snapback]

lurer på om det går an å få en halvmeter lang penis...tenk på det blodtapet i resten av kroppen får ! :dribble:

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

nææ jeg er gladelig fornøyd med det jeg har , dama klager ikke på at den er for liten i vertfall  :w00t:

6322406[/snapback]

lurer på om det går an å få en halvmeter lang penis...tenk på det blodtapet i resten av kroppen får ! :dribble:

6322420[/snapback]

jeg så en eller annen blåfilm , der var det en neger som hadde noe som måtte ha vært 35+

og han fikk ikke mere en halve inn i dama :ermm:

Lenke til kommentar

6322406[/snapback]

6322420[/snapback]

Man har ikke for stor penis før man blir svimmel og svimer av da man får ereksjon ^^

Lenke til kommentar

6322299[/snapback]

Plukker varer til butikker over hele landet, så mye må sendes rimelig tidlig. Helt greit egentlig. De ukene jeg begynner tidlig kan jeg jobbe 12timers skift om jeg vil, og tjene litt ekstra. Og de ukene jeg begynner kl 14, så slutter jeg kl 20.00 på fredagene. :)

6322379[/snapback]

OKei.. høres ut som en grei jobb det :) Jobber du helg og?

Lenke til kommentar
Da turer jeg også ned til byen. Håper vi ses, Tomat-Ulf. :)

6320314[/snapback]

Rart. Jeg så deg ikke.

VG-lista showet var mye dårligere i år. Å avslutte med "guitarkameratene" er litt dårligere enn å avslutte med turboneger.

Hva skjer her?

6322348[/snapback]

Og hvilken kanin har du blitt rævpult av?

Gitarkameratene eier jo, men Aylar, Lordi, Satyricon og oslogutter med snusleppa langt nedpå haken derimot..

Lenke til kommentar

6322299[/snapback]

6322379[/snapback]

OKei.. høres ut som en grei jobb det :) Jobber du helg og?

6322442[/snapback]

Kan jobbe i helgene om det er behov for det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...