Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli litt sliten nå. Byen i går, stranden i dag tidlig, grilling hos meg og byen i kveld, jobb i morgen tidlig og bursdagsvors og ut på byen i morgen. Jeg kommer til å ligge og sove hele søndagen igjennom. Hvorfor er det sånn at alt kommer på en dag? En helg er det liksom iiiingenting som skjer, den neste er det fullt kjør.

Lenke til kommentar

tror det bare er jordhytter i Irak. det der er ikke fra Irak, hu sitter sikkert trygt plassert her i Norge, men har ikke lært seg språket enda :p

men hvordan får sånne folk bare tak i msn-adressa til random folk? en la til både meg og nesten alle på msn-lista mi, spurte jentene på msn-lista om de ville ha nettsex osv. var visst en Iraker med langt sjegg. kanskje det var faren hennes? :hmm:

Lenke til kommentar
Er hun ikke på Best0? :(

Jeg vil så gjerne prate med henne, (be henne ut på date, TIHI, ikke si det til noen).

6320400[/snapback]

Nei, desverre.

Hun titter innom tid til annen da... :love:

klapp til den som får a til å strippe på cam ;)

(heahea)

Lenke til kommentar
Rareste ever..

dj_iva..... La meg og mange av vennene mine til på msn nå...

Det er ei eller anna jente ca 16-18 elns, fra irak...Snakker meget dårlig eng...

Andre som har fått a lagt til?

6320237[/snapback]

hehe , er rart det med hvordan det av og till dukker opp random menneker på msm , jeg har en 2-3 nick der som jeg ikke vet hvem er , eller hvodan di kom dit , bare dukket opp

Lenke til kommentar
Æsj, har gått opp fire kilo på tre måneder. De har kommet snikende på uten at jeg har sett dem.  :(

Og jeg som ville grille pølse og hamburger i dag, får grille maiskolbe

og spise salat da. Sikkert like godt  :roll:

6320513[/snapback]

:dribble:

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Æsj, har gått opp fire kilo på tre måneder. De har kommet snikende på uten at jeg har sett dem.  :(

Og jeg som ville grille pølse og hamburger i dag, får grille maiskolbe og spise salat da. Sikkert like godt  :roll:

6320513[/snapback]

pøh , 4 kilo er ikke noe da

Lenke til kommentar

Og jeg som ville grille pølse og hamburger i dag, får grille maiskolbe og spise salat da. Sikkert like godt  :roll:

6320513[/snapback]

Gått ned 4 på 2 uker jeg :D

Er da bare å grille pølser det Ananas, du tåler nok det skal du se :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...