Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratuler meg med dagen om dere vil ^^

Fikk PSP og litt penger i dag tidlig.

Også kom jeg ikke opp til muntlig eksamen! så jeg har ferie nå \o/

Stakk bort å kjøpte det spillet her i fritimen i dag ^^

6319599[/snapback]

Gratulasjonerer!

Det er veldig forvirrende når du har de på hver sin side.

6319588[/snapback]

Det er en annen sak ;)

6319619[/snapback]

Nei, bare forvirrende.

Engage: BF2

Progress [---|------](40%)

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Joda, NorthGarden, jeg skal. Har du bestemt deg?

6319542[/snapback]

Hmm, vet ikke. Alle gutta skal på fotball på Kongsvinger, men jeg tror jeg dropper det. Står mellom Rådhusplassen med alle jentene, eller kebab og filmkveld.

Lenke til kommentar

Gratulere Shikaru! Fikk 3 på muntlig, skuffet over meg selv, men saken er den at, jeg fikk et lite ark der det stod emne jeg skulle ha om, og det var filmen "A Dead Man Walking". Så jeg kom inn på forbredelsesrommet idag, og en dame satt på en tape til meg, hun sa bare at jeg skulle høre på den om igjen, og om igjen. Så når jeg går inn i rommet, så begynner hun å spørre om masse spm angående det tape, da spør jeg; "Skal vi ikke prate om det emne jeg fikk da?". Så svarer sensoren og læreren; "Begge deler, slapp av". Men over halvet tiden jeg satt der, så spørte hun nesten bare spm angående den tapen, blir så mektig irriterert når dem ikke kan informere riktig!

Lenke til kommentar

Hun fortalte meg at jeg skulle lese om A Dead Man Walking fra boken, og fra andre informasjonskilder hvis jeg ville, jeg tok fra både internett og boken, husket alt i hodet, men det var denne helvetes tapen! Men driter i det nå, nå er jeg ferdig med hele dritten for godt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...