Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, hadde du kjøpt den så hadde jeg kommet hjem til deg og gjort hyggelige ting med deg etter at du hadde sovnet... :ermm:  :whistle:

6319274[/snapback]

Har du penger til å kjøpe den da? Synes det virker som du har vært i en helvettes pengeknipe i det siste?
Lenke til kommentar
Vel, hadde du kjøpt den så hadde jeg kommet hjem til deg og gjort hyggelige ting med deg etter at du hadde sovnet... :ermm:  :whistle:

6319274[/snapback]

Har du penger til å kjøpe den da? Synes det virker som du har vært i en helvettes pengeknipe i det siste?

6319328[/snapback]

Ingen ting et lite forbrukslån kan ordne! ;)

Lenke til kommentar
B|Real, bur ikke du i Flisa distriktet?

6319318[/snapback]

Nah...det var planlagt at jeg skulle nedover dit. Bor på sortland jeg.

6319328[/snapback]

Har vært blakk i noen uker ja..det har jeg. Dog, ting ser ut til å løyse seg faktisk...bare jeg får orden på noen få ting nå frammover så går det meste i boks skal du se. Har jo fått feriepengene mine og lønn. Det ble 16K. Så får man skattepengene som er 12K etterpå det...og man har bursdag frammover også så vi får se hva som skjer....jeg ser i allefall en løsning på det :)

Lenke til kommentar
Har vært blakk i noen uker ja..det har jeg. Dog, ting ser ut til å løyse seg faktisk...bare jeg får orden på noen få ting nå frammover så går det meste i boks skal du se. Har jo fått feriepengene mine og lønn. Det ble 16K. Så får man skattepengene som er 12K etterpå det...og man har bursdag frammover også så vi får se hva som skjer....jeg ser i allefall en løsning på det :)

6319353[/snapback]

Så bra!

Håper du får kjøpt Passaten :w00t:

Lenke til kommentar
Hehe, du vet ikke hvor jeg bor!  :p Men tenk å være så drittsekk da.. huff

6319280[/snapback]

Jeg kan finne ut det meste jeg ;)

Yeah...jeg tenkte også på det :-|

6319310[/snapback]

Duuu har 5 linjer i signatureeeen.

Lenke til kommentar
Gjest