Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ruteren min er en kalorisluker.

Jeg må løpe opp til den ene maskinen som er koblet til med kabel når jeg skal endre på oppsettet.

Hm, for en gangs skyld har jeg ingen bekymringer, annet enn at PCen min oppfører seg svært rart.

Deilig :)

Lenke til kommentar

god morgen alle sammen :D da har jeg lest gjenom fraføringen min og fant ut at jeg kommer til og bruke mer enn tiden jeg har til rådighet :p så må nok kutte ned litt :) skal ha eksamen om 3timer og 30minutter :)

nesten litt kjipt og vente så lenge, har lyst til og bare bli ferdig med det :/

EDIT: lykke til Impetus90 :thumbup:

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar
på tlf? W00t?

6317152[/snapback]

Han tenkte å vise fram en powerpoint-presentasjon på telefonen på eksamen i morgen.

Ehm, ja, som sagt.

6317176[/snapback]

nei, jeg tenkte ikke å vise det fram på telefonen. jeg skulle bare ha det fort og øve mens jeg satt på toget og bussen på vei til skolen ;) kan jo ikke vise det på mobilen :p hadde vært litt dumt^^

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar
Nå skal du se, nå bare FLOKKER alle damene seg rundt deg, siden du strøk på eksamen med den tøffe devil-may-care attituden. Alle veit jo at jentene liker "bad boys".

6318200[/snapback]

det er faktisk sant :p en i paralell klassen min var sammen med en jente, men så slo jenta opp etter en uke fordi han ikke var nok "bad guy" :!: det er faen meg den dumeste unskyldningen jeg har hørt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...