Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt fri i omtrent en uke jeg nå og skal ha det fram til skolen starter opp igjen.

Men er det noen som har råd angående brannskader. Har fått noen blemmer på fingrene etter et lite sammenstøt med ovnen. Hvordan kan jeg unngå stygge arr? :hmm:

Lenke til kommentar
ikke klø på de, så går det nok sikkert greit så lenge det ikke er snakk om store greier. litt aloe vera hjelper litt på brannskader.

6317574[/snapback]

Thx. Aloe Vera har vi mye av hjemme :) får slenge på litt før jeg legger meg. Natta folkens.

Lenke til kommentar
Har ikek det vært allment kjent lenge da, at Bill Gates skal gi seg?

6317622[/snapback]

Det står jo på en nettside, så da sier det seg selv at det allment kjent... :)

6317627[/snapback]

Jeg mener vært kjent _lenge_. Dette er andre gangen i dag jeg ser noen på forumet komme drassende med at Bill Gates skal gi seg. Jeg mener å ha hørt det for mange år siden.

Lenke til kommentar
Bill gates gir seg vist:

http://www.shacknews.com/onearticle.x/42536

6317616[/snapback]

Hadde jeg gjort også, hvis jeg hadde hatt lommeboka hans

6317624[/snapback]

Hadde gjort det så straks jeg krysset milliard-grensen jeg...

6317626[/snapback]

word, jeg har gått hjemme i 2 år, og du blir lei, men med en milliard så kan du holde deg occupied :D

Men jeg stikker å spiller litt COD2... PEACE!

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært Bill Gates ville jeg gitt meg for lenge siden, han har mye mer penger enn han kan bruke. Jeg ville gitt meg, kjøpt 100 luksusbiler, tapetesert veggene hjemme med tusenlapper og bare gått og drevet dank.

*drømme*

Lenke til kommentar
Nå skal jeg lage meg vaffler, lese til eksamen i morgen på den bærbare i stuen, med kattungene vedsina. Btw, hun jenta med barten var ikke så værst egentlig, pulbar ville nå jeg sagt, men det er jo så mange som er kresne her så.

6317204[/snapback]

Er du syk, gutt? Hun var grell som det. Værste jeg har sett noen gang tror jeg.

6317218[/snapback]

Gothcha! :)

6317248[/snapback]

Tja, vet nå ikke helt det men.

Uansett. *Poff*

6317391[/snapback]

Du, jeg er veldig kresen når det gjelder damer, visste folk kom til å ta seg nær av det. :p God natt, skal opp kl 9 i morgen, og ha muntlig eksamen i Engelsk, wish me good luck.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...