Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg lage meg vaffler, lese til eksamen i morgen på den bærbare i stuen, med kattungene vedsina. Btw, hun jenta med barten var ikke så værst egentlig, pulbar ville nå jeg sagt, men det er jo så mange som er kresne her så.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg lage meg vaffler, lese til eksamen i morgen på den bærbare i stuen, med kattungene vedsina. Btw, hun jenta med barten var ikke så værst egentlig, pulbar ville nå jeg sagt, men det er jo så mange som er kresne her så.

6317204[/snapback]

Er du syk, gutt? Hun var grell som det. Værste jeg har sett noen gang tror jeg.

Lenke til kommentar
Bergen Flyers er hockeylaget i bergen.

6317201[/snapback]

Slutt å spill hockey og begynn med innebandy isteden.... mye mer morro... Og vi trenger flere innebandyspillere her i Bergen.

Start et lag eller bli med på et etablert. Påmeldingsfristen for nye lag til neste sesong tror jeg er rundt 1. augst / slutten av juli..

Lenke til kommentar
Slutt å spill hockey og begynn med innebandy isteden.... mye mer morro... Og vi trenger flere innebandyspillere her i Bergen.

Start et lag eller bli med på et etablert. Påmeldingsfristen for nye lag til neste sesong tror jeg er rundt 1. augst / slutten av juli..

6317224[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har begynt på innebandy. Har litt tid på sommeren ved siden av hockey trening, og det er bra trening for kølle teknikk.

Kanskje neste år, eller etter sommer ferien.

Men jeg legger meg, natta<3

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

6317204[/snapback]

Er du syk, gutt? Hun var grell som det. Værste jeg har sett noen gang tror jeg.

6317218[/snapback]

Gothcha! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...