Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nja, jeg vil jo si det er enklere å få en god karakter på vidregående!

6316213[/snapback]

Du vil se at VK1 er et veldig stort steg opp fra GK (allmenn, spørs og hva slags fag man velger da). Mens GK ofte oppleves som enda mindre stress enn 10., blir de ofte overrasket med hvor stor forskjell det er fra GK til VK1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Multi-post bump fra Zappza ®
Er ikke tøft å få dårlig karakter, men er heller ikke tøft å gjøre lekser..

6314729[/snapback]

Jeg har ikke gjort lekser på tre år, og ligger på 5-6 :)

Lekser = Lese til prøver/tentamen/lekser

Dårlig karakter suger, fikk treer engang, ble skikkelig irritert på meg selv.

blaapaere140x140.jpg

:tease:

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
er det femi og spise sunt også nå? det er ikke akkuratt jævlig mandig og kult og vei 200kg heller da. da er det mer mandig og spise sunt og trene :yes: (ikke at jeg trener så mye men :p)

6316216[/snapback]

Nja... Er neppe så mange som veier 200kg bare fordi de ikke spiser grøntfor :tease:

6316271[/snapback]

overdriver da selfølgelig ;) men du er ikke den suneste i verden hvis du bare spiser fast-food. og det har da aldri skadet noen å spise litt grønt og frukt en gang i blant.

Jeg syntes bare at det var teit av kfz og si at jeg er femi fordi jeg liker salat :ermm:

Lenke til kommentar

det er greit nu heldigvis, fikk svar.. Så sa jeg at han må kose seg videre resten av kvelden :p gjett om jeg fikk svar tilbake igjen, det stod "Hyggelig å høre"

Så jeg antar at det er greit :p

EDIT; åssen reagerte han? :p *nysgjerrig*

Endret av fox88
Lenke til kommentar
overdriver da selfølgelig ;) men du er ikke den suneste i verden hvis du bare spiser fast-food. og det har da aldri skadet noen å spise litt grønt og frukt en gang i blant.

Jeg syntes bare at det var teit av kfz og si at jeg er femi fordi jeg liker salat  :ermm:

6316532[/snapback]

Spiser du så mye grøt da, Simen? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg syntes bare at det var teit av kfz og si at jeg er femi fordi jeg liker salat  :ermm:

6316532[/snapback]

Spiser du så mye grøt da, Simen? :hmm:

6316554[/snapback]

nei, men hva har det med saken og gjøre?

hun nevnte at hun var lei grøt og vill ha noe annet, og så fåreslo jeg salat eller holdit :p og så tok kfz opp igjen at jeg var femi fordi jeg likte salat.

forstod du det Magnus?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...