Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag fikk jeg karakterutskrift for GK, endte med et snitt på 4,13, greit nok.

6314236[/snapback]

Gjennomsnittsstudenten i høyere utdanning har 5.0 i snitt fra VGS i følge en artikkel jeg leste for et par år siden.

Du må nok skjærpe deg til høsten :mad:

4.13 i snitt er 48.3 poeng (med 7 tilleggspoeng (som er maks, med 3 realfag)). 46.3 poeng uten realfag. Så kan du sjekke om du kommer inn der du vil med det snittet eller om du må lese hardere til høsten...

Lenke til kommentar
Gjennomsnittsstudenten i høyere utdanning har 5.0 i snitt fra VGS i følge en artikkel jeg leste for et par år siden.

Du må nok skjærpe deg til høsten  :mad:

4.13 i snitt er 48.3 poeng (med 7 tilleggspoeng (som er maks, med 3 realfag)). 46.3 poeng uten realfag. Så kan du sjekke om du kommer inn der du vil med det snittet eller om du må lese hardere til høsten...

6314296[/snapback]

5,0 hørtes fryktelig høyt ut som gjennomsnitt.

Er 46 poeng bra? Har ingen peiling på hvor mye det er. Hva må man ha for å komme inn på NTNU, BI, NHH e.l.?

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg karakterutskrift for GK, endte med et snitt på 4,13, greit nok.

6314236[/snapback]

Du må nok skjærpe deg til høsten :mad:

6314296[/snapback]

Gå og vogg. En skal være fornøyd hvis man har gjennomsnitt over fire, men egentlig er spørsmålet om hva man skal ha for å være fornøyd personlig.

Lenke til kommentar

Du må nok skjærpe deg til høsten  :mad:

6314296[/snapback]

Håper på høyere snitt til neste år, da jeg har "luket" ut de fagene jeg er dårligst i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...