MagnusW Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 JEg kjøpte wow, og angra, har akkurat solgt det. er ikke smart å kjøpe det nei 6313752[/snapback] Det er gutten sin. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 JEg kjøpte wow, og angra, har akkurat solgt det. er ikke smart å kjøpe det nei Fordi du ikke likte spiller eller fordi det tok opp for mye tid? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Wow ødelegger liv. Alle mine venner er ikke å se etter skolen på grunn av Wow. Så jeg blir sittende her på forumet å gjøre ingenting. Kanskje stikker jeg ut en gang, men det blir fort kjedelig alene. Skal faen meg ikke begynne med WoW igjen. Kanskje det er på tide å finne seg noen nye venner. Endret 15. juni 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Man får vel free trial om man kun skal spille det i noen få dager? Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Akuratt slutta med WoW jeg. Eller, for en måned siden. Slutta nesten helt med PC. Nå går det mot dame, ja. Og for all del, ikke kjøp wow, du spiller det i en time, så er du hekta. For all del. Jeg kunne sitte i DØGN å spille. Gud, så deilig det er uten. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Wow ødelegger liv. Alle mine venner er ikke å se etter skolen på grunn av Wow. Så jeg blir sittende her på forumet å gjøre ingenting. Kanskje stikker jeg ut en gang, men det blir fort kjedelig alene. Skal faen meg ikke begynne med WoW igjen. Kanskje det er på tide å finne seg noen nye venner. 6313781[/snapback] Idiot. Et spill for ikke ødelagt liv, det er jo faen meg bare et spill. Folk som ødelegger livet sitt for å spille et spill kan skylde seg selv og ikke noe annet. De er svake mennesker. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Wow ødelegger liv. Alle mine venner er ikke å se etter skolen på grunn av Wow. Så jeg blir sittende her på forumet å gjøre ingenting. Kanskje stikker jeg ut en gang, men det blir fort kjedelig alene. Skal faen meg ikke begynne med WoW igjen. Kanskje det er på tide å finne seg noen nye venner. 6313781[/snapback] Idiot. Et spill for ikke ødelagt liv, det er jo faen meg bare et spill. Folk som ødelegger livet sitt for å spille et spill kan skylde seg selv og ikke noe annet. De er svake mennesker. 6313860[/snapback] dra til Japan og Kina så finner du mennesker som forlater famile og barn for og spille et crapy støgt plattformspill that's reality... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Bah, ble ringt opp.. Må dømme en fotballkamp i kveld x] Egentlig ganske slapp, og hadde tenkt til å slappe av :\ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 dra til Japan og Kina så finner du mennesker som forlater famile og barn for og spille et crapy støgt plattformspill that's reality... Ja, det skal de da få lov til. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Wow ødelegger liv. Alle mine venner er ikke å se etter skolen på grunn av Wow. Så jeg blir sittende her på forumet å gjøre ingenting. Kanskje stikker jeg ut en gang, men det blir fort kjedelig alene. Skal faen meg ikke begynne med WoW igjen. Kanskje det er på tide å finne seg noen nye venner. 6313781[/snapback] Idiot. Et spill for ikke ødelagt liv, det er jo faen meg bare et spill. Folk som ødelegger livet sitt for å spille et spill kan skylde seg selv og ikke noe annet. De er svake mennesker. 6313860[/snapback] dra til Japan og Kina så finner du mennesker som forlater famile og barn for og spille et crapy støgt plattformspill that's reality... 6313872[/snapback] Ja, men som sagt de er svake mennesker! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Evt. klarer de prioritere litt her i livet. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 dra til Japan og Kina så finner du mennesker som forlater famile og barn for og spille et crapy støgt plattformspill that's reality... 6313872[/snapback] Når ble du så sensitiv og følsom? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Evt. klarer de prioritere litt her i livet. 6313894[/snapback] veldig godt eksempel denne siden da her sitter folket hele sommerdagen nesten (ikke jeg da, øver til eksamen jeg ) BTW: hva heter flaget til storbritania? Endret 15. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Wow ødelegger liv. Alle mine venner er ikke å se etter skolen på grunn av Wow. Så jeg blir sittende her på forumet å gjøre ingenting. Kanskje stikker jeg ut en gang, men det blir fort kjedelig alene. Skal faen meg ikke begynne med WoW igjen. Kanskje det er på tide å finne seg noen nye venner. 6313781[/snapback] Idiot. Et spill for ikke ødelagt liv, det er jo faen meg bare et spill. Folk som ødelegger livet sitt for å spille et spill kan skylde seg selv og ikke noe annet. De er svake mennesker. 6313860[/snapback] dra til Japan og Kina så finner du mennesker som forlater famile og barn for og spille et crapy støgt plattformspill that's reality... 6313872[/snapback] Ja, men som sagt de er svake mennesker! 6313885[/snapback] Jeg ser på dømming av andre som en svakhet. Og siden jeg synes du er svak, er jeg også svak. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 veldig godt eksempel denne siden da her sitter folket hele sommerdagen nesten (ikke jeg da, øver til eksamen jeg ) Det er nå ikke akkurat sommer enda, fortsatt noen skoledager igjen. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) BTW: hva heter flaget til storbritania? 6313912[/snapback] Ye old faithful. Endret 15. juni 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) BTW: hva heter flaget til storbritania? Union Jack Endret 15. juni 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 dra til Japan og Kina så finner du mennesker som forlater famile og barn for og spille et crapy støgt plattformspill that's reality... 6313872[/snapback] Når ble du så sensitiv og følsom? 6313910[/snapback] har alltid vært det. men har stengt det inni meg, og nå blomstrer jeg av lykke og harmoni (og litt tristehet..) ^^ Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 har alltid vært det. men har stengt det inni meg, og nå blomstrer jeg av lykke og harmoni (og litt tristehet..) ^^ 6313936[/snapback] Fint at du mobber meg for det da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Fine iPod'en. Må snart på skoleforestilling nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg