Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg noensinne oppdager at min 15(!) datter har vokst opp og blitt noe allà dette så vil jeg låse henne inne helt til hun fyller 40.

*bilder*

6310778[/snapback]

Oi oi her trengs det tørkepapir.

6310977[/snapback]

Ronkesøl :D

Lenke til kommentar

Legger meg jeg også.

Dere kan jo lese et lite utdrag fra en profil på blink, jeg blir sliten i øynene.

du wa min sjel dh mett liv no e d ingen spor i ijænn av dæ du e kun i hjærte mett dh e ingen såmm får z dæ mett lille gull Chæmpe gla i dæ lille wænn. savner dæ sinnsykt mykje....Mett hjærte banke før dæ, å bærre dæ. wesst du sku si farvel te mett hjærte, wille dh sakte mn ckkert wesne bort å dø.

Lenke til kommentar
Legger meg jeg også.

Dere kan jo lese et lite utdrag fra en profil på blink, jeg blir sliten i øynene.

du wa min sjel dh mett liv no e d ingen spor i ijænn av dæ du e kun i hjærte mett dh e ingen såmm får z dæ mett lille gull Chæmpe gla i dæ lille wænn. savner dæ sinnsykt mykje....Mett hjærte banke før dæ, å bærre dæ. wesst du sku si farvel te mett hjærte, wille dh sakte mn ckkert wesne bort å dø.

6311000[/snapback]

nattinatt...

Mange rare og fine folk der gitt

Lenke til kommentar
Legger meg jeg også.

6311000[/snapback]

nattinatt...

Mange rare og fine folk der gitt

6311004[/snapback]

Legger alle seg nå??

Lenke til kommentar
Jeg har gått rundt å gjespet i hele dag. Tror jeg må droppe sovingen, skal ha et notat klart til klokken ni i morgen. Og møte på skolen klokken åtte. Og helst ha løpt en mil før det.

Tjoho!

6311026[/snapback]

Jeg hadde startet med løpeturen nå!

Litt oppvarming, så starter du 02.30! gogogo

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...