Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hvorfor er egentlig alkohol bedre når man er 18?

6309577[/snapback]

Da sier jeg, hvorfor skal man i det hele tatt begynne når man er så ung som 13-14 år? Avhengighetsskapende kan det være for de fleste. Det er vel litt morsommere å nyte en flaske Bacardi på en utested, i steden for i en pølsefest som forekommer i de fleste situasjoner?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar en såkaldt "natta-spam" i dag også jeg..

God natt,

Wildbill, fredrikrb, FtZ-, ghrr, capy, Icluz, Google.com , Ulrik91, K9, edds, edur, MAXILA, Eyvindr, Hawkn, quakie, Shadow2k, Thor., YoYo, Torstein OK, Njål, Tøffli, Backbone, LilleAndreas, geir_er_1337, ZprMario, Tchernobog, tha stoffi, Herr Brun, Nikkor, sablabra, Acolyt3, Rivers, Daehli, texaco, Edge, Smirnoff, warpig, Rasch, Hanne:), Articfare, Lord-KGA, prog master, snoop dogg, Feynman, tmolberg, MyBigMouth, Vampyr-Cola, Psykopatisk Kaffelefse, Del, Øyh, jlw, tjalla, Ustedalen, _RebooT_, tom waits for alice, fyshy, Kristian-N, lathorv, hellsat, ownCS, jubeiyagu, UGK, Lars89, chs89, taz, _Evolution_, firstperson, Tordenflesk, Freeky2k, hcnielsen, skarlun, Tee-Zee, Bundy, DoctorMacabre, Opus, joakim-killer, frank_jarle, LarsChh, Langbein, Be__bad, arshad, keisernero, premium, onyX, DemonFudge, Bianca, Knuta83, nerdVANNA, anki91, Jeep2, lanez-nor, Zethyr, bluesmoke, DFLW, Cucumber, KilliA, systemfeil, SoloX, jokkemann, Nitrius, hockey500, BrageC, Marley, aleh, TurboNinja, Gurglemuffin, Fedje, Dahl, Rasks, Peterman, CreTz, Freeman84, miCro, dev85, Dieseln, Seether, SeaLion, Husgark, DigitaL BlasteR, Newt32, hds, Akiro Curosawa, Bawaria, Anew, kjehaako, Sigurd2, Isbilen, Alfen92, morra, AndArne, tigeren77, kryk, Solar, Phantom_Lord, mushi, willbend, Mr.Berg, jvik, -Tori-, b-urn, hårek, Plomma2, Longman, tåa, Jonhoo, gstavdal, jlarsen83, NikkoDee, pc`baby, efikkan, plastsjel, smultr1ng, kanne, eriktveit, scream, Nonzchi, sindres, fUzZy^, spinxzer, kjaks, ziwiz, Skurk, Andsør, XanderX, smetho, fAight, lubricator, O.J, B.H.H, lars64no, vidiware, Neptun_, kcobain, ZiroN, Cilleron, kennense, [GDI]Raptor, espeliden, sumec, Eivind87, Jibril2k, duty74, Fake-finski, fompa, TSCN, Mala, PyroCX, Snillingen, incanus, yngvelau, da_devil, Dofty, LenniZ, knutinh, P-in-P, Pjokk99, jabe, h3nrik, trondes, Sjulimann, tZar, magneska, Kameragutten, KristianG, Agressive, BS10, PinneVed, avalaker, Webmaster Esso, lordsmygen, espent, purity, Mr D, samye83, WoWgamer72, aadnk, MasterMind2k, DrPhlux, larstdahl, TaleX, Midi, H@@kon, -klikkert-, Harlan, Speis, trykkertor, otis, matrino, haakie, evilduck91, just-_-me, thomala, Uderzo, Simen1, JBlack, Tob2k, -FriedDude-, Myrstad, hazzard, jaco, emcee, inawindyplace, ..SupRnova.., meeg, :p, nazrm, Øby, EG-s, AOe, Sheriff_buford, moestue, dedLy_sCoRpIoN, rasgal, ueno, EvoZ, MikeLevy, Westen, Arve Systad, Edorph, iknowlittle, Chasin, norma_saw, pessimisten, StianHF, HoLy_CoW, ctv, ru-barma, Skoglyvideo, Rome, P.E.R, mr_trout, esel-vender-tilbake, Best0, vi er lost, jovie, Nizzen, Loerand, Nemzo, Dubster, Moff, SiXPacKwannabe, Radhoo, magnuslar, chokke, Tror_Han_Er_Napoleon, Sportive., Garegaupa, johnj, jensens, ErikBlodøks, simba (=, ManagHead, jag, krister461, Superslask, *Dragon*, Knut Erik, LoSerboss, Martin-sama, ekwathne, Jokko88, King-Nothing, Dr.lift, dkvam, Mollenpriz, The_Fire, _Scotty_, acid20b, complexity, r_k, Lord^, Z_Cool, LessThanJake, Sandedk, Sordal, sacern, nord, Ulkesh, Lassie, ClawHammer, Zirco, AnAnAs, Trussl, diskvask, nomorebs, haakone, Yoshy, dankle, Micke66, bearnar, Black&White, ATI vs GeForce, Scortech, boppe, KGB-, Wasters, ar-soere, hørting, Maddoc, The zero, nomore, Larsha, McFly, OcMax, -Martin-, alstadsa, MagnusW, Larzemannen, curtiis, Silver2k, geromino, perjohan, Islanbadsj, TCi, Daguerreo, alexkl, Mr_Razer, PT, eforsnes, moriendum, Gyn3r, BeFs, haades, molna, Zappza, ptv-, endrebjorsvik, DJ Ovin, BrickTop, Røvenskiold, tvslave, Bruker_Wilhelm, Quidam Dai Shan, *Magnus*, fossie, Petteram, uranus, Mo0nH0wL, tomcse, Eivinde, Ebola_4_U, PuppetMastern, MEI, zirener, Dwagon, Martins90, mafiamann, tronni_87, Drkangel, Bachelor, H4ngm4N, kazzkizz, adilr82, Torehs, Rocambole2, trulsta, Fhj, Dolce_vita, J_K, Pedersen2005, Sapphire56, Kizzaz, JunaJ, Dimitrij, Loeve, TCE, BigJackW, cun, Imperivm_Romanvm, greger32, Folcom, anners, ewi, S-E, cerion, ZAbatmaN, Entonic, Vero_NiCa, Yois111, banansplitt, JacEr, handsoff, terje142, thorjak, dabear, ZanZel, alex91, Luzifer, ilpostino, magio, lykkeliten, SuSE, j@nfe, martinch, The Silencer, heggholmen, valentino, sumptrollet, phsyco, Innos, snesoey, Überadri, MrLee, soccet, kenroger, o-haavard, vyrm, euroshopper, tore_v1, SirMaximus, rikkmund, GSM, Pug, watercool:), amiga600, Bonanza, ZoRaC, rallern, chrlod, dakri, Ardie, yomann, Jove, Tinker, jadal, Masiputrimus, jorlille, espenj, m3, xkharonx, DeZtr0, Håkki, Tha sims, threiran, CastorFiber, TheOnly, Glint, lock-aze, Runepune, habberst, ramma_2pac, Petoah, stompen14, Antihero, NothgaliC, Olern1, Oovz, -Knuð, vegjoh, nukers1234, Agurken, olav1974, Voice, Fantasy6, heisann80, Garathor, BadBeer, primula, Tøffe-Tetra, Joachim_F, Mr Oizo, SBS, Lycantrophe, Cornel, hce, Cerik, Squito, Blod, Gimper, lucky666, mark, pengh, R@ge, Commando_Sondre, Zathardor, Flexo, Anders Voldsund, Høyland, Ozzy, Silencer91, Henrik Salthe, b0ne og leedsunited!

Hvis det er noen som blir sure fordi dere ikke er med, så er det fordi dere ikke var online når jeg sjekket.. ;)

GOD NATT!

Lenke til kommentar

6309577[/snapback]

Fordi da trenger du ikke sjule det og la være å drikke deg full.

6309596[/snapback]

Sånn sett har jeg en snill mor! Istedenfor å nekte meg å drikke (hun viste at det brydde jeg meg pent lite om) kunne hun kjøpe øl eller rusbrus til meg slik at jeg i det minste holdt meg unna spriten i så ung alder. Synes det var litt smart jeg.

Lenke til kommentar

6309577[/snapback]

Fordi da trenger du ikke sjule det og la være å drikke deg full.

6309596[/snapback]

Færre og færre trenger å skjule det. Foreldregenerasjonen innser at det er et større problem å nekte barna å drikke/komme beruset hjem, siden det kun fører til at de skaffer seg drikkevarene alternative steder, og ikke tør å komme hjem.

Da sier jeg, hvorfor skal man i det hele tatt begynne når man er så ung som 13-14 år? Avhengighetsskapende kan det være for de fleste. Det er vel litt morsommere å nyte en flaske Bacardi på en utested, i steden for i en pølsefest som forekommer i de fleste situasjoner?

6309601[/snapback]

Om noe er gøy spørs på personene rundt deg. Om du er med venner på et utested, og samtidig treffer nye mennesker har du AKKURAT de samme mulighetene på en fest, og da også uten røykeloven og høy pris på drikkevarer.

Lenke til kommentar

6309601[/snapback]

Om noe er gøy spørs på personene rundt deg. Om du er med venner på et utested, og samtidig treffer nye mennesker har du AKKURAT de samme mulighetene på en fest, og da også uten røykeloven og høy pris på drikkevarer.

6309637[/snapback]

Danse er morsomt med mine venner på et utested. Bedre enn det tror jeg det ikke blir. Pluss en sammtale under all støyet i der også. Spørs også hvor man reiser ut også.

Lenke til kommentar

6309577[/snapback]

Fordi kroppen din blir ferdigutviklet når du er 18-21år

6309639[/snapback]

Helt korrekt! Puberteten avslutter når enn er 21-22 år. Først da er kroppen ferdigutviklet.

Lenke til kommentar

6309577[/snapback]

Fordi kroppen din blir ferdigutviklet når du er 18-21år

6309639[/snapback]

Helt korrekt! Puberteten avslutter når enn er 21-22 år. Først da er kroppen ferdigutviklet.

6309683[/snapback]

Da var jo ikke det helt korrekt da! :dontgetit:

[/kverulere]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...