Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har drukket to-tre ganger (til gjengjeld drakk jeg mye de gangene jeg har drukket :p), men jeg har ingen planer om å fortsette nå. Kjenner mange som ikke har drukket. Tyder jo bare på at Axes er del av et dårlig miljø.

6309111[/snapback]

Eller svak :innocent:

6309129[/snapback]

Hvis alle som han kjenner har drukket når de er 15, så tyder det på et skikkelig kjipt miljø.

6309140[/snapback]

Sier jo det, her bryr ikke foreldre, eller voksne seg om det uansett.

Har faktisk ikke drukket på 3 uker nå, har smakt der og da, men til helga så fyrer det løs! :mrgreen:

Lenke til kommentar
DEt sier alle som drikker i hver helg. "Fordi det er sosialt" Må man drikke for å ha det sosialt?  :shrug:

6309143[/snapback]

Nei, det synes ikke jeg.

Her hvor jeg bor, er det mange fester der noen folk ikke drikker ... Men de er like glade, og "villige" som de som har drukket.

Lenke til kommentar
DEt sier alle som drikker i hver helg. "Fordi det er sosialt" Må man drikke for å ha det sosialt?  :shrug:

6309143[/snapback]

ca 90 % av klassen min sier det også.

Og man kan ihvertfall ikke være sosial om man har et lan med kompiser. Åneida, da snakker man ikke med hverandre i det heletatt >_>

Lenke til kommentar
slapp av litt axes, slikt språkbruk lager ikke hyggelig stemning her i so 5.

6309077[/snapback]

Unnskyld, men blir så pissed når folk retter mot meg bare pga alderen, tror 80% vet at det er normalt å drikke når man er 16-17? Alle har, og kommer til å drikke i den alderen uansett, sånn er det bare!

6309086[/snapback]

du virker mer som om du er en 14 år gammel frekk fjortis.

6309142[/snapback]

Vet jeg overreagerte litt der, jeg drikker bare? Hvorfor skal det være så vanskelig for alle over 18 år å akseptere? Jeg drikker ikke for å følge bølgen, jeg gjør det fordi jeg liker det, THAT`S IT!
Lenke til kommentar

Jeg kan være en svært så sosial person, men liker likevel å drikke. jeg har ingen innvendinger mot folk som ikke drikker, men jeg synes det er passe teit å påstå at folk som drikker er svake. Jeg har det gøy når jeg drikker, ja, men jeg kan også ha det gøy uten. Jeg drikker ikke fordi jeg føler press, tvert i mot. Jeg er såpass obsternasig.

Lenke til kommentar
Jeg har drukket to-tre ganger (til gjengjeld drakk jeg mye de gangene jeg har drukket :p), men jeg har ingen planer om å fortsette nå. Kjenner mange som ikke har drukket. Tyder jo bare på at Axes er del av et dårlig miljø.

6309111[/snapback]

6309129[/snapback]

Hvis alle som han kjenner har drukket når de er 15, så tyder det på et skikkelig kjipt miljø.

6309140[/snapback]

Har faktisk ikke drukket på 3 uker nå, har smakt der og da, men til helga så fyrer det løs! :mrgreen:

6309151[/snapback]

Det virker som om du har en trang til å drikke. Eller at du har et press på deg. Er det du selv som vil drikke, eller er det noen kamerater av deg som vil at du skal drikke? Det er en veldig stor forskjell.

Lenke til kommentar

6309111[/snapback]

6309129[/snapback]

6309140[/snapback]

6309151[/snapback]

Det virker som om du har en trang til å drikke. Eller at du har et press på deg. Er det du selv som vil drikke, eller er det noen kamerater av deg som vil at du skal drikke? Det er en veldig stor forskjell.

6309168[/snapback]

Fordi det ikke er normalt å drikke i hverdagene, og det skjer heller ikke noe i hverdagene, men det hender jeg tar meg en pils eller 2 i hverdagene. Hvor gammel er du forresten? 30?
Lenke til kommentar

6309168[/snapback]

Fordi det ikke er normalt å drikke i hverdagene, og det skjer heller ikke noe i hverdagene, men det hender jeg tar meg en pils eller 2 i hverdagene. Hvor gammel er du forresten? 30?

6309189[/snapback]

Jeg må le litt når jeg ser at du tar deg en pils eller to i hverdagene. Huff. Og hva har hverdag/helg med innlegget til Valadorn å gjøre?

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du forresten? 30?

6309189[/snapback]

Jeg er 17. Hvorfor tror du at jeg er 30 ?

6309198[/snapback]

Det virket bare som det.
Jeg må le litt når jeg ser at du tar deg en pils eller to i hverdagene. Huff. Og hva har hverdag/helg med innlegget til Valadorn å gjøre?
Ler litt selv jeg, alt av rusmiddel generellt virker dumt på folk under 18 år, det skjønner jeg selv, men jeg driter i loven akkurat der og da.
Lenke til kommentar

hehe likte annonsen i siggien din ,Axes

CR 125 R gjør deg til en bedre fører.

dette er da .. øø vell feilinfomasjon , en sykkel gjør deg ikke til en bedre kjøre :p

unasett den så tøff ut , men er er vell ikke akkurat roadlegal vell ??

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
hehe likte annonsen i siggien din ,Axes

CR 125 R gjør deg til en bedre fører.

dette er da .. øø vell feilinfomasjon , en sykkel gjør deg ikke til en bedre kjøre :p

unasett den så tøff ut , men er er vell ikke akkurat roadlegal vell ??

6309238[/snapback]

Hehe, stemmer det der, eller, det kan jo variere litt fra person til person, men generellt sett så er det sant. Den er ikke roadlegal nei, men jeg hadde selv en Husqvarna WR 125 før, den kunne du registrere, det var enduro/cross, motoren var crossmotor, drevingen and shit var enduro, gikk som en kule! :)
Lenke til kommentar
Ler litt selv jeg, alt av rusmiddel generellt virker dumt på folk under 18 år, det skjønner jeg selv, men jeg driter i loven akkurat der og da.

6309225[/snapback]

Hæ? Jeg driter i loven jeg òg, dessuten er det kjøp og ikke konsumering som er ulovlig. Jeg fatter at folk drikker i godt selskap i helgene etc., men det er ikke normalt for en 16 år gammel gutt å "ta seg en pils i ukedagene".

Lenke til kommentar
gikk som en kule!  :)

6309257[/snapback]

"Dette her kjem te å sitta så ei kula, altså!" :wee:

--

Dårlig orienteringsløp gjennomført. Urettferdig tungt, og jeg bomma meg nesten til India. Men ellers fint.

*Pakke til fjelltur i Rogaland*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...