Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen, fant ut nu at jeg er ikke helt ferdig med eksamen greia. Et fag som jeg kan komme opp i er nemlig sam.lære, får vite på fredag om jeg kommer opp eller ei. Men uansett bryr jeg meg ikke om eksamen, nu som VM har kommet :)

Lenke til kommentar
Ammafakkingsgad, fikk vite nå at tre stykker i klassa skulle si til alle at vi ikke hadde skole i dag.

Jeg og ei til i klassa, forøvrig vi to med lengst skolevei, er tydligvis ikke en del av "alle" :hrm:

6305742[/snapback]

Kewlt å værra nørd? :tease:

Lenke til kommentar

Jeg skulle låse meg inn hjemme i sted, og begynte å fomle under skjortekragen etter dogtag-kjedet med nøkkelen på. Er visst ikke helt ferdig med de militære rutinene :D

---

Tuuuut. Tuuuuuut. Tuuuuut. Tuuuuuuut. Flyalarm.

6305702[/snapback]

Kom det støtvis? Er det fly hos deg da eller? :p

Her var det ett langt støt

Lenke til kommentar
Jeg skulle låse meg inn hjemme i sted, og begynte å fomle under skjortekragen etter dogtag-kjedet med nøkkelen på. Er visst ikke helt ferdig med de militære rutinene :D

---

Tuuuut. Tuuuuuut. Tuuuuut. Tuuuuuuut. Flyalarm.

6305702[/snapback]

Kom det støtvis? Er det fly hos deg da eller? :p

Her var det ett langt støt

6305840[/snapback]

Kom i en serie støt først, og 1 minutt kom det ett langt støt. Tror det skal være likt overalt.
Lenke til kommentar

Huff, leverte akkurat den 14 og et halvt år gamle irsk setteren min Milli til dyrlegen. Der skal hun opereres for livmorbetennelse. Dyrlegen kunne dog ikke garantere om hun ville overleve operasjonen eller ikke, i og med at hun er så gammel...

Håper virkelig dette går bra!

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Lykke til, Menkromsen!

Rasch: En tid tilbake? 8-10 år mener du vel? :p

6305902[/snapback]

Ca. 12 eller noe sånt! :D Aner ikke hvorfor jeg enda husker den øvelsen, kanskje fordi jeg viste innerst inne at du er ikke særlig trygg under en pult hvis en 300kg bombe smeller gjennom taket!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...