SKAÐI Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ah, deilig med 10-20 øl etter jobben. 6303000[/snapback] Å stort tastatur har du? 6303009[/snapback] Jeg skrev det jeg skrev istad, og det jeg sier nå, før jeg dro på jobb. 6303053[/snapback] Stort nok tastatur...Men ikke heeeilt med Eller er det bare jeg som ikke skjønner noe? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Var den på God Morgen norge sier du? Da ville jeg ikke brydd meg om resultatet, de bruker bare idioter som testere. 6302955[/snapback] Nei men det var noen skilla folk som hadde gjordt uhm dingsen.. Fikk med meg litt, de hadde lissom testa allt muuli cræpp... 6302974[/snapback] Tro meg, de testene som er der er tragiske. Dinside/tv2 hjelper deg-nivå på dem. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Var den på God Morgen norge sier du? Da ville jeg ikke brydd meg om resultatet, de bruker bare idioter som testere. 6302955[/snapback] Nei men det var noen skilla folk som hadde gjordt uhm dingsen.. Fikk med meg litt, de hadde lissom testa allt muuli cræpp... 6302974[/snapback] Tro meg, de testene som er der er tragiske. Dinside/tv2 hjelper deg-nivå på dem. 6303068[/snapback] Hmm, finner ikke noen andre gode tester uanz....Meeen skal ikke kjøpe bare se...Alle pengene mine går på ny bil Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ah, deilig med 10-20 øl etter jobben. 6303000[/snapback] Å stort tastatur har du? 6303009[/snapback] Jeg skrev det jeg skrev istad, og det jeg sier nå, før jeg dro på jobb. 6303053[/snapback] Stort nok tastatur...Men ikke heeeilt med Eller er det bare jeg som ikke skjønner noe? 6303064[/snapback] Mannen skrev det før han hadde drukket så mange pils. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Lurer på om jeg ikke skal få meg litt mer mat. Trur ikke jeg kommer til å sove stort i natt, selvom jeg har skole i morgen. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Uhm, jeg gir opp gaming for godt nå, og vil bli kvitt spillsamlinga mi, som er på ca 14 nyere spill, men hva er best, levere dem inn til en sånn butikk og få litt penger, eller selge dem på finn f.eks? KJøper noen i det hele tatt brukte spill lenger? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Lurer på om jeg ikke skal få meg litt mer mat.Trur ikke jeg kommer til å sove stort i natt, selvom jeg har skole i morgen. 6303091[/snapback] Joiner den.. Jack Bauer ftw!! 4 eps igjen nå. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ah, deilig med 10-20 øl etter jobben. 6303000[/snapback] Å stort tastatur har du? 6303009[/snapback] Jeg skrev det jeg skrev istad, og det jeg sier nå, før jeg dro på jobb. 6303053[/snapback] Stort nok tastatur...Men ikke heeeilt med Eller er det bare jeg som ikke skjønner noe? 6303064[/snapback] Mannen skrev det før han hadde drukket så mange pils. 6303087[/snapback] Ahaaa, shønner shønner Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ahaaa, shønner shønner 6303148[/snapback] BEst+, jæ elskræ s jvælig!11 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ahaaa, shønner shønner 6303148[/snapback] BEst+, jæ elskræ s jvælig!11 6303176[/snapback] Der var tastaturet krympa litt jah... Kos på deg og vennen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 GAAAH! Krise, jeg gikk tom for rømmedressing før jeg gikk tom for pizza. *sepukku* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Der var tastaturet krympa litt jah... Kos på deg og vennen 6303184[/snapback] mindre tastatur, større hjerte Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 GAAAH! Krise, jeg gikk tom for rømmedressing før jeg gikk tom for pizza. *sepukku* 6303240[/snapback] dakar! *god natt* Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Siden det var så få i Siste ordet nå, sier jeg natta til alle online på diskusjon.no... God natt, Admiral fisk, cm630et, BendItLikeBender, Lars Anders, Torstein OK, Google.com , zirener, JonJ, JacEr, _Daniel_, Jurgis, diversity, nacho, jvik, Silencer91, trra, tussiesel, Überadri, labrador, lumted, Talker, Shade22, Steffenm, magneska, storemao, rapt0r, Best0, nukers1234, bfisk, LasH, alexkl, stealthy, b0nna, norpreacher, MAXILA, incanus, xersess, Hanne:), Pingo68, Patz, ShyFx, Jankee, IceXCool, Ronin, elfag, ovehal, shizz kebab, Marley, PepsiCo, Bianca, bucketofcack, BigJackW, Jorsan, chs89, fox88, Dofty, AM6, Glint, ZiroN, CaZpeR, zaico, heanwi, madgringo, BrageC, TaigaH, c3rfik, skate4life, superseven, Tnn, kill bill, Alastor, Svankmajer, Bundy, Mats-Andre, vorbis, chills, _RebooT_, Mr_Razer, whom, Dell_9200, Superior, Sondre^^, julepynt, MrNutcase, Arve Systad, jlarsen83, Alt-Ctrl, Icluz, Loomy, ole_24, Redline_, Elendil, kjellml, sindre2, Crispin, Klikka_bZerk, Vice, Shikaru, $ig, Lille Brum, Twoofus, divad, Eddie81, _+mayhem, sablabra, pessimisten, arvjakob, Dahl, torma, Skarstad, efikkan, Azurathus, Jonulf, ZAbatmaN, kjehaako, Tomat-Ulf, Dragonheart, Mnett, MuD, Nvidia, stompen14, watercool:), Lord^, Hawkon__, Pallesen, prog master, lurerlappen, avanore, Stig Jøran, arnegn, psilocybe, Yuri555, Bluesky, GaboonViper, Kenneth686, LessThanJake, M-J, Northern, kyrsjo, GrandMa, And1Baller, beddda, OSTEN, Svedda, Mr. Crowley, IP, vembi, gauters, Jovi60, Vegard Melsom, Vetlite, Sola^, PMnormal, Aalton, paroa, Isbilen, pavlion, nitja, Hubman, Bertelsen, Loeve, Petterahl, ZprMario, tuxerator, darkX, FluX3D, Josten, BUGS_Y, thech, troyel, jonas123, jhg, TCi, Dr3as, The_Darkness, ekm, kolleckio, andersen106, magnekje, tyrann, DemonFudge, perottol, TEAM:defcon, Quo Vadis, CannibalCorpse, elfkin, tonna, h3nrik, Ozzy, Scotch:), Nazrac, tevgyrt, Aleks_r, JohndoeMAKT, Con, Neptun_, Tralala, Superslask, _Evolution_, Feynman, Sundiver, Pondus100, johnj, SupremeX, egd1, Mixel, salomo, meastp, Lubber, SirAmp, Tha sims, EasyRaider, odd123, beneiro, Pricks, vegis, Madzi, nazrm, desertfox123, misterpogo, Jonhoo, -Nyhus-, Lynne, LaStrada, dmg, trygveaa, Sunims, skyhawk, Jonasbrann, azone, gamleerik, Mala, oddv, emes, Marti, vegrad, SSS, Henrik Salthe, Nemzo, Johan123321, KGB-, regin, morningstar665, Menkromsen, lykkeliten, haakie, zjulik, SkoKrem, bønna35, avalaker, tuppetroll, Bawaria, Ustedalen, Lomz, .com, Islanbadsj, sigurd90, Wallaboy, figure_02, Orresnei, sindrejibb, lanez-nor, Nevnarion, modin, amiga600, paraGon_88, kezoom, MItjmannen, Howard_, Camron, Fez, Maidz, PROuser, Petteram, StalkI2, lordarild, uro, snoop dogg, Midtbo, razh0r, Simen1, les_paul92, PHPdude, TAAB, Simen_M, Husgark, hansol123, fredrikrb, TLZ, MyBigMouth, NorLord, vidiware, js79, arcticman, Tze, rmxen01, just-_-me, GuardiaN--, Mollenpriz, genesis, Cthore, Maddoc, C3PO, geromino, tZar, Hylo, R2D2, Pjokk99, Beenie, PandaMartin, Tiltman, Mosess, Flaringo, Lassecom1, metalizer, tofagerl, The_Jackal, Porki, techs, L4ss3, Sigurd2, gulbanan, gekko, joku, FLuAA, Mr.FOXHOUND, Kong_Tom, svamp, Hektor123, neoman, Oblivious, MRN, kakemot, j@nfe, MasterMind2k, Zepticon, fossie, henkzoor, FtZ-, Zelziuz, zandzpider, Mandelpotet, batti64, blendik, [-GoMp-], Kristian-N, ArizarD, Tready, Hr. Jenssen, Limited_Edition, jovie, capricorny, zoneman, L@xen, Alfen92, warpig, cerion, Kuffe, Mr.NorBits, Xeenon_, Kannath, jamez, mariux, olona, ocvmelbye, kentsor, Lorang-Dahl, Elyas Machera, Oxido, Articfare, torbjorn_89, erlend-mb, arnbju, Navitas87, ElNino, Oys, Behydro, UGK, eivind lunder, H.kon, Falcon_, snoopg, bobhundv, Vrugdush, da Gauss, Izte, Martins90, hazzard, SuperJan, graslauk, WizendraW, saXin, dc-15, BanAnus, gstavdal, Njål, icebyte, Eyvindr, ChristianW, FloppyDisk, tigergutten, The Strategy-player, Kritox-, SWAT dude..., @Lee, Anew, Mellet, hockey500, Mammuten, Spaz, HCam, Mikael Berg, nerdVANNA, Hyrlen, 1337Antikatt, Daguerreo, FarStrider, ChRiStiAn^, dravisher, Obix, Thor., E.T, FotoKyrre, arius, OlavF, thedoc, dj-jones, Goz, Gibblay, ÜberNabben, Shotgun, miCro, audunms, otis, Reloader, Sigmund_Freud, Grim Aramis, Crewer, habberst, Arinomi, Trussl, daniel_984, torsteinvs, jokkakim, JKJK, rødøye, delay, endrebjorsvik, rakanishu, AmD_Rula, Smirnoff, weebl, Osse, kjerts, Arafatt, XDamage, LooD, Co[]V[]bster, jorlille, Pastor Lorentzen, Chevelle, neozx, rogy, MagE, tom waits for alice, Panzerhansa, Domi9q, Remyline, brukernamn, Dr_VingTor, heisann80, tbend, Xyprotec, Gforce, Jonas, Djgunnah, ctv, Sink, C.F, kjaks, Rhodium, Gurglemuffin, Litejk, DurinVIII, krister461, dev85, kons, hårek, Tjombo, Drkangel, Mr.Fosli, dangerc, nerval, primula, King-Nothing, Leet-Pete, Bøb, BKB, Patience, craaash, Vallhall, tipp-ex, yokko, Nstin, Tethrix, detonator, pcbygger91, Vampyr-Cola, MurDoX, Shamron, Flex, djrabbit88, Loomis, lnostdal, munnharpe, 1302-S, Grimboo, acid20b, simes, Equirinox, SirMaximus, chokke, ymmer, rogerpedersen, xkharonx, steffler, Brian_N, Mr-CEO, FunC, Asbjørn T., smetho, ru-barma, Icetea, G2Petter, JokuM, -Mithrandir-, Legionaire, audude, GulliveR, Dxbb, drange, death_comes_rippin, apwr, gunfreak19, Luzifer, anki91, Ace Rimmer, 2b@d, ubernaut og vegjoh! Dere får sove godt... Og mens jeg husker det.. Gratulerer med dagen, MarlBoroMan(30), BremnesX(21), restless(34), kpolberg(22), J.S.(15), OgnOmm(21), kag(25), Preacher(27), CalnoR(20), acer82(24), chs89(17), restless2(34), Kenito-(19), DaDon(21), jnkk(101), CL56(18), Cryptic(16), carloc(54), xenatr(16), Medion(17), Sti_90(16), gauters(26), twutt(20) og stolmann(16)! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Oh shit. Skikkelig nabokatt fight her. Har vinduet åpent, så jeg hørte hvesinga osv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har ikke bare kommet for å se deg i øynene. Jeg har også kommet for å fortelle deg at når Amerika gir sitt ord, så holder de sitt ord, sa Bush til al-Maliki, skriver AP Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Siden det var så få i Siste ordet nå, sier jeg natta til alle online på diskusjon.no... God natt, Admiral fisk, cm630et, BendItLikeBender, +++ Meeen ikke meg neij, jaja sånn kan det gå... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Siden det var så få i Siste ordet nå, sier jeg natta til alle online på diskusjon.no... God natt, Admiral fisk, cm630et, BendItLikeBender, +++ Meeen ikke meg neij, jaja sånn kan det gå... 6303281[/snapback] NATTA BEST0!! Beklager at du ikke var online når jeg posta.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du sier god natt til google.com? Teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg