Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Årf. Jeg har absolutt ingen disiplin eller motivasjon til å forberede meg til muntlig eksamen.

6302385[/snapback]

Kjenner til den følelsen. Det er klin umulig å sitte ned, åpne biologiboken og pugge. Jeg tror jeg sier meg ferdig, satser på ståkarakter og spiller Guitar Hero etter eksamen som trøst.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva det er de tester på den amerikanske ambassaden når de tørker av hendene dine og analyserer serviettene?

Om du har vært i kontakt med sprengstoff?

6302438[/snapback]

Antagelig sprengstoff og diverse smittestoffer.

Om du smører miltbrann på hendene før du håndhilder på noen der, sprer du smitten bra effektivt.

Edit: Quote-rot

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Om jeg smører miltbrann på hendene kommer jeg antagelig til å få det selv?

6302488[/snapback]

Selvmordsbombere bryr seg neppe om å sprenge seg selv i luften, og jeg tviler på at det ikke er noe verre for de å dø av smitte.

Martyrstatus.

Lenke til kommentar

De jævlene, unnskyld uttrykket, trakk meg selvfølgelig ut til fysikk! Måtte utdanningsdirektoratet brenne sakte der de egentlig hører hjemme! Hvorfor har ikke det det noe tiltaksløse utdanningsdirektoratet fjernet den dårlige vuderingsformen også kjent som eksamen? Hvis jeg trekker det emnet jeg kan minst vil jo hele karakteren min (4) bli ødlagt noe som er en katastrofe for meg! Ingen kan vel forvente at man skal huske innholdet i en hel fordømt bok til eksamen. To dager å repetere er vel kanskje litt lite! Hrmph.

Snorre :nei:

Lenke til kommentar
De jævlene, unnskyld uttrykket, trakk meg selvfølgelig ut til fysikk! Måtte utdanningsdirektoratet brenne sakte der de egentlig hører hjemme! Hvorfor har ikke det det noe tiltaksløse utdanningsdirektoratet fjernet den dårlige vuderingsformen også kjent som eksamen? Hvis jeg trekker det emnet jeg kan minst vil jo hele karakteren min (4) bli ødlagt noe som er en katastrofe for meg! Ingen kan vel forvente at man skal huske innholdet i en hel fordømt bok til eksamen. To dager å repetere er vel kanskje litt lite! Hrmph.

Snorre  :nei:

6302517[/snapback]

Fysikk er da vel gøy :p

:tease:

Lenke til kommentar

6302488[/snapback]

Krasjer man et fly inn i en skyskraper, dør man sannsynligvis selv også.

6302500[/snapback]

Greit. Er bare ikke sånn tankegang jeg er vant til.

6302488[/snapback]

Ja, og da kan du settes i karantine. Før du oppdager smitten, kan du rekke å smitte mange andre...

6302502[/snapback]

Jaja, men da får vel typen som tørker av hendene mine det også??

Snorre  :nei:

6302517[/snapback]

Skaff legeattest, bli trukket på nytt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...