Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nå skal alle avsky meg, riktig?

6300668[/snapback]

Nei, det var noe annet med deg, såvidt jeg forstod.

6300671[/snapback]

Ja, det ER jo noe annet med deg. Det har med forumhistorien din å gjøre. Det må du jo skjønne selv også, du har jo helt klart forandret deg i løpet av året, men ikke si at du ikke kan huske?

Lenke til kommentar
Kan jeg noe for at jeg er en smule overlegen? Det er meg det... Jeg vet mange sier at jeg går med høyt hevet hode og har litt "overlegne" synspunkt - men det er meg.

6300755[/snapback]

Ja, det er deg. Og det er OK, og det er derfor signaturen din ikke blir tolket likt som når for eksempel Skarstad har den. :)

Lenke til kommentar
Roger Waters kommer til Frognerparken for å vekke til live lyden av Pink Floyd. Han vil spille låter fra mange album, men gir oss ultraklassikeren "Dark Side Of The Moon" i sin helhet.

Jeg vil ha billetter... :-(

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Jepp. Signaturen sier alt. Og om du skulle si at den ikke skal taes seriøst, tenk på dette: Det er alltid noe alvor i enhver spøk.

6300503[/snapback]

Det var litt av en drittpåstand. Jeg kan trygt fortelle deg at det ikke stemmer for 5 flate øre.

6300915[/snapback]

+ok, ikke alle spøker, men veldig mange.

Lenke til kommentar
Det har vært tre krangler på tre dager.  Er diskusjon.no blitt et hissig sted å være?

*fylle opp bollen med popkorn*

6300926[/snapback]

Det har vært diskusjoner, fordi det heter diskusjon.no. Det er selvsagt noen som blir sur av diskusjonene, og da utvikler de seg til krangler, men denne forrige diskusjonen var en ganske grei en om språk og hvordan folk bør skrive her på forumet og ellers.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...