Ferchie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jepp. Signaturen sier alt. Og om du skulle si at den ikke skal taes seriøst, tenk på dette: Det er alltid noe alvor i enhver spøk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. 6300493[/snapback] Så den kan ikke være skrevet en smule humoristisk engang? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. 6300493[/snapback] Så den kan ikke være skrevet en smule humoristisk engang? 6300505[/snapback] Tvilsomt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. 6300493[/snapback] Så den kan ikke være skrevet en smule humoristisk engang? 6300505[/snapback] Det kan den jo, men den virker på ingen måte slik, og så vidt jeg husker (kanskje det har gått meg hus forbi) har du heller aldri før hatt en spøk i signaturen din Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. 6300493[/snapback] Så den kan ikke være skrevet en smule humoristisk engang? 6300505[/snapback] Ikke slik jeg ser det. :b Er vel en mulighet for at den skal være humoristisk, men da skjønner jeg meg ikke på humoren din. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. Så den kan ikke være skrevet en smule humoristisk engang? Ikke slik jeg ser det. :b Er vel en mulighet for at den skal være humoristisk, men da skjønner jeg meg ikke på humoren din. 6300524[/snapback] Så hvis jeg skriver "Dere suger, jeg eier," i signaturen min så vil dere alle ta det helt alvorlig? Endret 13. juni 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg vil informere alle om at jeg også ser på meg selv som bedre og viktigere enn alle andre, og håper så mange som mulig deler den holdningen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Så hvis jeg skriver "Dere suger, jeg eier," i signaturen min så vil dere alle ta det helt alvorlig? 6300552[/snapback] Nei, det er forskjell på deg og Jokke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Så hvis jeg skriver "Dere suger, jeg eier," i signaturen min så vil dere alle ta det helt alvorlig? 6300552[/snapback] Helt klart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Vi har kanskje ulikt utgangspunkt, men jeg forsøker på ingen måte å være overlegen deg. Jeg er åpen for andre og nye ting, og ønsker å hjelpe deg der jeg kan. Som det kanskje har kommet frem i tråden nå, så ser det f.eks. ikke ut som om du er klar over dine rettigheter overfor skolen. Jeg opplyser vennlig om dette slik at du kanskje kan få utnyttet det - ikke for å være overlegen. Om du føler at jeg forsøker å være deg overlegen, bunner det nok heller ut i mindreverdighetskomplekser.6300487[/snapback] Jeg har aldri sagt at jeg ikke var klar over rettighetene mine ved skole. Er fullstendig klar over hva jeg har krav på og hva jeg ikke har krav på. Dog, jeg er egentlig ganske så fornøyd med slik jeg har det nå. Jeg har ingen framtidig høgskoleutdanning som ligger å venter på meg. Jeg klarer å uttrykke meg og gjøre meg ganske så godt forstått og det er alt som jeg bryr meg om. Jeg klarer meg meget meget godt. Og når den tiden kommer at jeg må tilbake på skolebenken så vet jeg hva jeg har krav på. Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR.6300493[/snapback] Så den kan ikke være skrevet en smule humoristisk engang?6300505[/snapback] 'Da bruker du isåfall gale spørsmålstegn. Med en på slutten så kunne jeg ha tatt spøken, men med en vanlig smily som du har pr skrivende øyeblikk så virker det som det ikke er humoristisk ment i det hele tatt desverre, mere som et smil og "jeg er bedre en deg". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Så hvis jeg skriver "Dere suger, jeg eier," i signaturen min så vil dere alle ta det helt alvorlig? 6300552[/snapback] Nei, det er forskjell på deg og Jokke. 6300568[/snapback] Jasså. Jeg trodde generelt ikke det var så stor tradisjon på å ta meg så seriøst. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har aldri sagt at jeg ikke var klar over rettighetene mine ved skole. Er fullstendig klar over hva jeg har krav på og hva jeg ikke har krav på. Dog, jeg er egentlig ganske så fornøyd med slik jeg har det nå. Jeg har ingen framtidig høgskoleutdanning som ligger å venter på meg. Jeg klarer å uttrykke meg og gjøre meg ganske så godt forstått og det er alt som jeg bryr meg om. Jeg klarer meg meget meget godt. Og når den tiden kommer at jeg må tilbake på skolebenken så vet jeg hva jeg har krav på. Så fint, det virket bare ikke helt slik Da bruker du isåfall gale spørsmålstegn. Med en på slutten så kunne jeg ha tatt spøken, men med en vanlig smily som du har pr skrivende øyeblikk så virker det som det ikke er humoristisk ment i det hele tatt desverre, mere som et smil og "jeg er bedre en deg". 6300575[/snapback] Unnskyld? Det finnes kun en type spørsmålstegn. "" er en smiley, eventuelt et emoticon - og således intet spørsmålstegn. Det du mente? Vennligst forklar. Lenke til kommentar
Valadorn Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. Enig. Endret 13. juni 2006 av Valadorn Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Så hvis jeg skriver "Dere suger, jeg eier," i signaturen min så vil dere alle ta det helt alvorlig? 6300552[/snapback] Nei, det er forskjell på deg og Jokke. 6300568[/snapback] Jasså. Jeg trodde generelt ikke det var så stor tradisjon på å ta meg så seriøst. 6300579[/snapback] De fleste svarene dine er jo seriøse. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. Samme her 6300604[/snapback] Det fantastiske er at om Skarstad hadde skrevet "Dere suger, jeg eier. " så ville det vært mye bedre. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. 6300493[/snapback] Og den kommentaren der sier meg at du ikke tar en eventuel spøk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. Samme her 6300604[/snapback] Det fantastiske er at om Skarstad hadde skrevet "Dere suger, jeg eier. " så ville det vært mye bedre. 6300619[/snapback] Korrekt. Kanskje vi tar deg mer seriøst. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Mener du slik? Edit: nei, jeg tok ikke spøken MagnusW :\ Endret 13. juni 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mener du slik? 6300637[/snapback] Og en "" etter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Så nå skal alle avsky meg, riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg