PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 AHA! Hahahaha, hvem har sagt noe om hvem det er synd i å ikke? Tingen er at han har gjort det bra! Flott for deg da om du også har klart å komme deg over det hinderet! Jeg har personlig vært heldig å sluppet både skrive/lesevansker og/eller stamming, men jeg var en skikkelig pøbel mked seriøse problemer med å konsentrere meg! Vet du hva? Jeg kom akkurat på at du minner meg VELDIG på en som gikk i klassen min. Herregud, denne samtalen er over. 6300374[/snapback] Det er så fint med mennesker som deg, som nekter mer input når de har bestemt seg for hva de mener. Jeg kommer her med råd(og det vederlagsfritt) B|Real kan benytte slik at han kommer seg over hinderet som du beskriver. Det er overhodet ikke ment negativt, og bør heller ikke oppfattes slik. Jeg ønsker B|Real alt det beste, og ikke minst - at han får de produktene og tjenestene han har krav på gjennom sitt norske statsborgerskap. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Når går Brasil kampen idag? Hvilken kanal, og hvem spiller de mot? 6299923[/snapback] Den begynner 21.00, eneste jeg veit ;o 6300266[/snapback] nei, den er på nrk1, begynner kl. 19.00 og de spiller mot kroatia 6300383[/snapback] Nei. 21.00, NRK1, Brasil - Kroatia. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Når går Brasil kampen idag? Hvilken kanal, og hvem spiller de mot? 6299923[/snapback] Den begynner 21.00, eneste jeg veit ;o 6300266[/snapback] nei, den er på nrk1, begynner kl. 19.00 og de spiller mot kroatia 6300383[/snapback] 20:45 begynner sendingen. Lenke til kommentar
Valadorn Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Når går Brasil kampen idag? Hvilken kanal, og hvem spiller de mot? 6299923[/snapback] Den begynner 21.00, eneste jeg veit ;o 6300266[/snapback] nei, den er på nrk1, begynner kl. 19.00 og de spiller mot kroatia 6300383[/snapback] jeg sa feil. 20.45: VM fotball 2006: Brasil-Kroatia (kilde: dagbladet.no) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ALtså, det er akkurat den der oppførselen jeg ikke liker. Tro meg, etter to år på skolen med han (takk gud at det ike var lengre) hadde jeg fått mer enn nok av han. Beklager, men jeg forventer ikke at du skal forstå, da dette er en personlig erfaring. Ahh, gleder meg til å se Brasil kampen! Har bare NRK og tv2, så det var fint den ikke gikk på tv3! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Og nei, jeg trekker IKKE tilbake påstanden min om at du vrir på det jeg sier, for det er AKKURAT det du gjør og det har du bedrevent i små og stor stil siden du kom hit på dette forumet. 6300379[/snapback] Haha, ja <3 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 YES!! 6 på matte muntlig<33 Det blir feiring idag! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jasså? Så jeg, som også slet med stamming og problemer med ulike lyder, meg er det ikke synd på? Men B|Real, han er det synd på? For all del, men når B|Real flere år etter å ha gått ut av vidregående skole, ikke har lært å benytte en norsk ordbok, må det kunne betegnes som en mangel i opplæringen. Mangler i det produktet han har fått som kunde/elev ved skolen, kan naturligvis klages på. Dette oppfordrer jeg da også B|Real til å gjøre. 6300348[/snapback] Så...du vil mao at det skal være synd på deg og at vi skal gratulere deg med den jobben du har gjort? Du vet ikke en gang om jeg har fullført videregående. Om jeg tok meg behov for denne typen opplæring i det hele tatt. Please...dropp bare hele saken jokke..serriøst Hvorvidt du har fullført vidregående er mindre interresant, alle skal ha lært å benytte en ordbok i løpet av grunnskolens ti obligatoriske år. Jeg synes Rasch vil frem til at fordi du fortsatt sliter så fantastisk hardt, og jobber fryktelig hardt, så skal du liksom dras frem som et eksempel på en som har gjort alt han kunne. Jeg ønsker i så måte å fortelle min historie - at også jeg har hatt, og har, mine ting å stri med. Du er ikke alene. Må si meg enig i dette..beklager å måtte si det...Og nei, jeg trekker IKKE tilbake påstanden min om at du vrir på det jeg sier, for det er AKKURAT det du gjør og det har du bedrevent i små og stor stil siden du kom hit på dette forumet. 6300379[/snapback] Å jobbe hardt både på skolen og andre steder burde være en selvfølge, og er ikke akkurat noe jeg hopper i været over at noen gjør. Lenke til kommentar
Valadorn Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 YES!!6 på matte muntlig<33 Det blir feiring idag! 6300419[/snapback] gratulerer dette er bedre enn all krangelen i so 5. *spre glede* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ALtså, det er akkurat den der oppførselen jeg ikke liker. Tro meg, etter to år på skolen med han (takk gud at det ike var lengre) hadde jeg fått mer enn nok av han. Beklager, men jeg forventer ikke at du skal forstå, da dette er en personlig erfaring.Ahh, gleder meg til å se Brasil kampen! Har bare NRK og tv2, så det var fint den ikke gikk på tv3! 6300414[/snapback] Hvis jeg forstår deg rett, så var det jeg som trakk frem at du ikke ønsket å ta i mot andres input på sakene, og derfor så pent "ikke ønsker å diskutere". Ikke meg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 YES!!6 på matte muntlig<33 Det blir feiring idag! 6300419[/snapback] Grattis! Fyttigrisen, lurer på hvordan det er å være god i matte, da jeg aldrig har skjønt det eller hatt interesse for det! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 YES!!6 på matte muntlig<33 Det blir feiring idag! 6300419[/snapback] Grattis! Fyttigrisen, lurer på hvordan det er å være god i matte, da jeg aldrig har skjønt det eller hatt interesse for det! 6300435[/snapback] det er ikke noe morsomt. man blir mobbet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 ]Hvorvidt du har fullført vidregående er mindre interresant, alle skal ha lært å benytte en ordbok i løpet av grunnskolens ti obligatoriske år. Jeg synes Rasch vil frem til at fordi du fortsatt sliter så fantastisk hardt, og jobber fryktelig hardt, så skal du liksom dras frem som et eksempel på en som har gjort alt han kunne. Jeg ønsker i så måte å fortelle min historie - at også jeg har hatt, og har, mine ting å stri med. Du er ikke alene. 6300421[/snapback] Det er måten du sier det på. Signaturen din f.eks. Uansett hva du skriver så prøver du å frammstå som en overlegen klasse over alle andre her på forumet. DERFOR feiltolker folk deg ofte. Håper du en dag kan se tilbake på det du har skrevet her og skjønne det selv... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ahh, gleder meg til å se Brasil kampen! Har bare NRK og tv2, så det var fint den ikke gikk på tv3! Jeg visste ikke at TV3 hadde rettighetene til noen av VM-kampene. Lenke til kommentar
Valadorn Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 YES!!6 på matte muntlig<33 Det blir feiring idag! 6300419[/snapback] Grattis! Fyttigrisen, lurer på hvordan det er å være god i matte, da jeg aldrig har skjønt det eller hatt interesse for det! 6300435[/snapback] hehe, genialt sagt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ahh, gleder meg til å se Brasil kampen! Har bare NRK og tv2, så det var fint den ikke gikk på tv3! Jeg visste ikke at TV3 hadde rettighetene til noen av VM-kampene. 6300448[/snapback] det har dem vel ikke heller, men mange tenker tv3 når det gjelder fotball pga champions league Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Ahh, gleder meg til å se Brasil kampen! Har bare NRK og tv2, så det var fint den ikke gikk på tv3! Jeg visste ikke at TV3 hadde rettighetene til noen av VM-kampene. 6300448[/snapback] Det har du helt rett i! Hadde helt glemt at de ikke fikk rettigheter til dem.. PS Valadorn: Ehm.. det kom litt feil ut hehe., Endret 13. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg prøver ikke å fremstå som overlegen, tvert om. Jeg venter fortsatt på beklagelser av ulikt slag(henviser til sist utvekslede PM - ser dessuten ut at du har slettet "beviset" - moro). Apropos feiltokninger, så er det faktisk en av grunnene til at vi har visse regler tilknyttet skriftspråket vårt. Vi har kanskje ulikt utgangspunkt, men jeg forsøker på ingen måte å være overlegen deg. Jeg er åpen for andre og nye ting, og ønsker å hjelpe deg der jeg kan. Som det kanskje har kommet frem i tråden nå, så ser det f.eks. ikke ut som om du er klar over dine rettigheter overfor skolen. Jeg opplyser vennlig om dette slik at du kanskje kan få utnyttet det - ikke for å være overlegen. Om du føler at jeg forsøker å være deg overlegen, bunner det nok heller ut i mindreverdighetskomplekser. Endret 13. juni 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Signaturen din sier til meg at du er overlegen, JoachimR. 6300493[/snapback] Men den minner også veeeeldig om filmen Dodgeball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg