Ferchie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Argh! Fotball på tv! Jeg vil se Mac.Gyver, Malcolm i mditen, friends og seventies show! Og home and away! PS: ja det kan du Ozelot, det er bare å sperre for hvem som skal kunne lese den. 6299688[/snapback] foruten om macgyver, home and away så er jeg enig. men fotball skal det bli også. Noen som skal se Brasil-kampen i dag eller? 6299698[/snapback] Mac Gyver ser jeg på siden jeg alltid så på det da jeg var mindre, så det er på en måte litt kultserie for meg! Home and Away er jo bare full av najse dames! Og så er det intresant.. Hvem spiller brasil mot da? Må jo se en kamp når de spiller! *edit* Brasil med z hehe Endret 13. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Kunstnerisk frihet har med hvordan man skriver en historie. Men jeg har vanskelig for å godta at kunstnerisk frihet dreier seg om grammatikk, en setningsoppbyggelse om ingen hittil har sett og en overdreven tegnsetting.6299624[/snapback] Vel, jeg tror heller ikke det, men hvem vet om noen år hva som er dagens standard? Ting VIL forsvinne!Og ditt ønske er at det norske språket forsvinner?6299624[/snapback] Du...nå må du gi deg :haha:Det har jeg aldri sagt eller ment eller ønsket Vi har heldigvis kommet såpass langt at vi til en viss grad kan styre utviklingen. 6299624[/snapback] Kirken som vi i dag kjenner den forrandret seg så mye? De har jo vanvittig mye mere makt en den norske staten har og de som benytter det norske skriftspråket. Vi har en viss grad vi kan påvirke utviklingen ja, dog, jeg tviler på at vi kommer til å prate det samme språket om bare 50 år. Nei, jeg hadde egentlig ikke trodd du var den som fulgte best med i norsktimene på skolene. Dysleksien gjorde det vel vanskelig å høre på en forelesning.6299624[/snapback] Men å si hva du selv mente med det kunne du ikke gjøre.. Men B|Real? Kan du forklare meg hva slags sykdom overdreven bruk av punktum bunner ut i? Denne sykdommen er nemlig ny for meg, men det burde ikke være den vanskeligste tingen å rette opp. Noen timer norsk grammatikk burde kunne gjøre mye med "sykdommen". 6299624[/snapback] *sukk* Det nytter ikke å forklare når du ikke vil høre. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 PS: ja det kan du Ozelot, det er bare å sperre for hvem som skal kunne lese den. 6299688[/snapback] Så, i teorien, så jeg jeg sperre deg, snekker'n og la alle de andre på forumet få lese den ? Er ikke dette diskriminering ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Venninner tar tid. 6299652[/snapback] I motsetning til deg, som ikke trenger lange tiden. Endret 13. juni 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Home and Away er jo bare full av najse dames! 6299711[/snapback] Hu dærre rare dama som dreiv å løp naken i skogen er digg ass Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 PS: ja det kan du Ozelot, det er bare å sperre for hvem som skal kunne lese den. 6299688[/snapback] Så, i teorien, så jeg jeg sperre deg, snekker'n og la alle de andre på forumet få lese den ? Er ikke dette diskriminering ? 6299718[/snapback] Nope, du kan også velge hvem du vil at skal lese den. Det er jo en slags dagbok, så hvis det er noe litt personlig der er det jo fint å kunne sperre at alle kan lese den da.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 PS: ja det kan du Ozelot, det er bare å sperre for hvem som skal kunne lese den. 6299688[/snapback] Så, i teorien, så jeg jeg sperre deg, snekker'n og la alle de andre på forumet få lese den ? Er ikke dette diskriminering ? 6299718[/snapback] Nope, du kan også velge hvem du vil at skal lese den. Det er jo en slags dagbok, så hvis det er noe litt personlig der er det jo fint å kunne sperre at alle kan lese den da.. 6299728[/snapback] ah..of course.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 ....men nå vet vi til senere anledninger at B|Real ikke vil ha kritikk 6299655[/snapback] *dobbeltsukk* Poenget mitt var det at den kritikken som jeg har registrett HAR kommet har vært på "..." og skrivefeil... Jeg tar gjerne imot ting dere har å si om teksten, gjør meg ingenting, men når hovedfokuset blir på "..." og jeg sier at jeg ikke har lest korrektur så blir det kanskje ikke helt den tingen man håpet på å få kritikk om, eller? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Home and Away er jo bare full av najse dames! 6299711[/snapback] Hu dærre rare dama som dreiv å løp naken i skogen er digg ass 6299720[/snapback] Er ikke helt sikker på hvem du snakker om siden mitt døgn har vært helt vridd den siste uka.. (stått opp om kvelden), men jeg digger hun der som var ''vill'' og kom inn. HUn blonde .. Kommer ikke på navnet nå.. Vent litt.. her skjer det noe.. Tash! Tash var det ja! Hun er NYDELIG. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Pokkers fittesensor. 3 6299714[/snapback] Gikk det dårlig? Hva fikk du? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Pokkers fittesensor. 3 6299714[/snapback] Gikk det dårlig? Hva fikk du? 6299750[/snapback] ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Venninner tar tid. 6299652[/snapback] I motsetning til deg, som ikke trenger lange tiden. 6299719[/snapback] Hvorfor linker den til Dale sin post i snapback? Har du quotet feil? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Home and Away er jo bare full av najse dames! 6299711[/snapback] Hu dærre rare dama som dreiv å løp naken i skogen er digg ass 6299720[/snapback] Er ikke helt sikker på hvem du snakker om siden mitt døgn har vært helt vridd den siste uka.. (stått opp om kvelden), men jeg digger hun der som var ''vill'' og kom inn. HUn blonde .. Kommer ikke på navnet nå.. Vent litt.. her skjer det noe.. Tash! Tash var det ja! Hun er NYDELIG. 6299748[/snapback] det er henne ja ..skulle fått jogga naken i skogen min hun ass Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) *dobbeltsukk* Poenget mitt var det at den kritikken som jeg har registrett HAR kommet har vært på "..." og skrivefeil... Jeg tar gjerne imot ting dere har å si om teksten, gjør meg ingenting, men når hovedfokuset blir på "..." og jeg sier at jeg ikke har lest korrektur så blir det kanskje ikke helt den tingen man håpet på å få kritikk om, eller? 6299747[/snapback] Nei, skjønner, beklager. Jeg følger ikke godt nok med. Men en liten linje øverst i teksten der det sto at du ikke hadde lest korrektur hadde som du vet hindret all den uønskede kritikken EDIT: ... 6299756[/snapback] Endret 13. juni 2006 av svamp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 B|Real makes baby jesus cry. Det er ikke det vi sier. Hadde vi hatt et stort og intenst ønske om at du skulle skrevet 100 % korrekt, så hadde vi kritisert de faktiske feilene. Men det gjør vi ikke. Vi bare sier hva vi mener om en haug med punktum. Jeg er egentlig ferdig med saken, men synes bare det er utrolig fascinerende at du fortsatt står på ditt. 6299680[/snapback] Oki, la oss gå fra et nytt synspunkt da, hvordan syns man historien var sett bort fra skrivefeil og punktumene? Men en liten linje øverst i teksten der det sto at du ikke hadde lest korrektur hadde som du vet hindret all den uønskede kritikken 6299771[/snapback] Er nok det jeg må gjøre jau Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Venninner tar tid. 6299652[/snapback] I motsetning til deg, som ikke trenger lange tiden. 6299719[/snapback] Hvorfor linker den til Dale sin post i snapback? Har du quotet feil? 6299760[/snapback] Det var dahle som sa at venninner tar tid. Ikke du. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 det er henne ja ..skulle fått jogga naken i skogen min hun ass 6299765[/snapback] Ahh, hun er jo bare en engel! Hvis det var greit med flerkoneri i den vestlige verden, skulle Jeg hatt følgende damer til kone: Tash (home And away) Mandy Moore Scarlett Johansson. Det er de tre damene jeg virkelig er betatt av! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 *dobbeltsukk* Poenget mitt var det at den kritikken som jeg har registrett HAR kommet har vært på "..." og skrivefeil... Jeg tar gjerne imot ting dere har å si om teksten, gjør meg ingenting, men når hovedfokuset blir på "..." og jeg sier at jeg ikke har lest korrektur så blir det kanskje ikke helt den tingen man håpet på å få kritikk om, eller? 6299747[/snapback] Nei, skjønner, beklager. Jeg følger ikke godt nok med. Men en liten linje øverst i teksten der det sto at du ikke hadde lest korrektur hadde som du vet hindret all den uønskede kritikken 6299771[/snapback] Er det virkelig folk som merker teksten sin med det? at de ikke har lest korrektur that is... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Pokkers fittesensor. 3 6299714[/snapback] Gikk det dårlig? Hva fikk du? 6299750[/snapback] 3 6299714[/snapback] Det er ingen bedre måte å komme over dårlige prøver enn med litt konspirasjonteorier. The Truman Show puttes i DVD-spilleren snarest. Endret 13. juni 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg