Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var tre totalt på skolen min som slapp. Blant annet bestevennen min i klassen min  :hrm:

6298171[/snapback]

Men det var det en spesiell grunn til, eller hva?

I min klasse var det en som slapp, fordi han ble banket opp av en haug folk for en uke eller to siden.

Konstant vondt i hodet, visstnok, er nok ikke umulig at det er bedre enn han forteller.

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen!

*gjesp*

skjer i dag da ?

6298270[/snapback]

Det er nettopp bestemt at Elverum skal jevnes med jorden til fordel for et nytt storsenter med Biltema og IKEA. :p

6298281[/snapback]

Beste som har skjedd elverum ever!

6298291[/snapback]

Bor dere i Elverum eller noe ? siden dere vet at nettopp dette skjer til høsten! ;o

Lenke til kommentar

Nei, har ikke det. Hallo 60kroner! Kanskje 100 når budrunden er ferdig. Det er jo smårusk for deg. I tillegg gjør du meg glad siden jeg får lest fortsettelsen på Don Rosa -historien som begynner i nr 39 - 1995, det eneste bladet jeg har fra det året.

Men du kunne selvflgelig fått penger, men vet ikke helt hvordan jeg skulle fått gitt deg det :hm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt å drive veldedighet nei, men du kan sikkert betale med brevgiro? Eller rett og slett gå i banken og si at du skal ha overført så og så mye til mottagers konto.

(Altså, hvis du selv registrer deg på QXL. Joda, du bryter kanskje reglene deres, men hvordan skal de sjekke det, synes du?)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg har ikke tenkt å drive veldedighet nei, men du kan sikkert betale med brevgiro? Eller rett og slett gå i banken og si at du skal ha overført så og så mye til mottagers konto.

6298397[/snapback]

Men jeg må fortsatt være medlem på QXL...

Lenke til kommentar

6298397[/snapback]

Men jeg må fortsatt være medlem på QXL...

6298399[/snapback]

Og det er... hvor vanskelig?

Jeg er heller ikke atten, liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...