Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det offisiellt kunngjort! Den heldige(?) Preben kom opp i Engelsk muntlig! Nå skal jeg snakke Engelsk resten av dagen.

6297968[/snapback]

Skrive også?

6297978[/snapback]

Of course not! I came up in muntlig, not in skriftlig!

Var det det som var det verste du kunne tenke deg? :p

6297980[/snapback]

No, actually not. Heres my list

1. KRL (in english: CRL?), norwegian og nature science(?)

2. English og math

3. society(?)sfag

fagene that are on the first place are the fag I wanted to come up to most.

That will say: fagene på førsteplassen er fagene jeg aller helst ville opp i.

6297996[/snapback]

*fnise*

Lenke til kommentar

I'm delighted to see so much people on a so big place!

Is "fnise" a new english word?

Oh, now I see why you "*fnise*" i had a write fault. I hadnt corrected "og" to "and"

men seriøst: hva er "fag" på engelsk?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Huff, hver gang jeg snakker/skriver engelsk får jeg jernteppe. Selvfølgelig var det subject! *slå seg i hodet med engelskbok*

6298036[/snapback]

Ikke stress, bare tenk på noen engelske filmer/ tv-serier hver gang du sitter fast på ett ord...selfølgelig litt stress når man skal ha muntlig, men du får prøve.

Be happy, dont worry, jeg cruisa gjennom muntlig engelsk selv, og fikk 6 :D

Lenke til kommentar
Huff, hver gang jeg snakker/skriver engelsk får jeg jernteppe. Selvfølgelig var det subject! *slå seg i hodet med engelskbok*

6298036[/snapback]

You might also want to look up "fag" in your English dictionary. :wee:

*Wants to shower*

Lenke til kommentar

6298036[/snapback]

*gi TSP slegge*

Men folkens...Billig butikk ?

6298048[/snapback]

Takk for tilbudet. Men når jeg slår meg med engelskboka får jeg vondt i tillegg til at jeg får inn dunka inn litt kunnskap. Men kanskje jeg skal ty til noen andre metoder.

*oppsøke et svart hull*

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem her som jeg haaper dere kan hjelpe meg med:

I naturfag timen i dag saa skal vi ha prove. Det to grupper. Den ene gruppa skal forst (den jeg ikke er paa) ha proven , ogsa skal min gruppe ha prova 1 halvtime etterpa.

Saken er den at gruppen som skal inn til pers forst synes at det burde vaere annerledes pga. de var i en helt lik situasjon forrige gang vi hadde lignende prove og (proven skal holdes over fronter). Grunnen for aa vaere sist er at man da faar mer tid til aa ove. En av dem paa andre gruppa tok meg i og si at jeg syntes de kanskje skulle fortjent det, og naa frykter jeg det vil bli brukt mot oss da gruppa dems skal adressere problemet dems til laereren. Hva skal jeg si og beskytte meg med?

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...