Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er folket forsatt i skolegang nå eller?

Eller, omformulert, har folket ikke fri fra skolene enda?

6297562[/snapback]

Nei. :cry:

Det er helt meningsløst å gå på skole nå. Vi er ferdig med eksamen, så det er ingenting mer vi kan lære. Vi har bare 3 timer på skolen, men vi gjør ikke en dritt.

Endret av KGB-
Lenke til kommentar

Trygdesnylter skyldte på datavirus

Et par måneder senere var kvinnen i ny jobb, og skal ikke lenger ha hatt rett til arbeidsledighetstrygd. Ettersom kvinnen også denne gangen oppgav et lavere timeantall, fortsatte utbetalingene.

Kvinnen hevdet at hun hadde skrevet inn rett antall timer, men at et virus i datamaskinen måtte ha rotet det til. Retten trodde ikke på dette.

Si meg, hvor dum tror folk virkelig at andre er?

Lenke til kommentar
Nå legger jeg meg... Ikke si noe til Skarstad :whistle:

Gotcha.

Niks, i dag er det sykkeltur, men skulk frister stort, særlig med tanke på at karakterene allerede er satt.

Lenke til kommentar
Nei. :cry:

Det er helt meningsløst å gå på skole nå. Vi er ferdig med eksamen, så det er ingenting mer vi kan lære. Vi har bare 3 timer på skolen, men vi gjør ikke en dritt.

6297573[/snapback]

Mao, majoriteten av dere har fortsatt ikke 100% fri fra skolen. Takk.
Lenke til kommentar

Niks, i dag er det sykkeltur, men skulk frister stort, særlig med tanke på at karakterene allerede er satt.

6297575[/snapback]

Sykkeltur er vel ikke det verste man kan ha. Det blir som en tur med venner. Om det virker så kjipt kan du prøve å pakke sekken full av sprit.

Jeg skal snart til skolen for å ha eksamen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...