DurinVIII Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Nu var jeg snart i boks med min muntlig 2FY-eksamen, men må nesten stå opp litt før i morra for å ta en siste pugge-runde. Natta folkens Lenke til kommentar
Paull Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Faen også, nå hadde jeg endelig bestemt meg for å bestille masse stash, så kommer den helvetes BankID'en og skal kjekke seg, med det resultat at ingenting funker og inget nytt stash på meg. Får bestille over telefon i morgen istedet, da. Har aldri fått den satansmakta som er BankID til å virke. Fordømrade svindel! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ohyes. Da var vi crew på hw-lanet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Gratulerer Faen, får ikke sove Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ikke jeg heller. Skal døgne. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Neh, tar noen pushups jeg; Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Seriøst, nå klikker jeg snart. Jeg finner ikke mp3en min, selv om jeg vet at den ligger her i huset. Jeg er avhenging av mp3-spilleren! EDIT: Fant den Endret 13. juni 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 God morgen. Bør vel dra på skolen om 20 minutt ellerno jeg nå :\ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg drar på skolen om en time elns. Klokken ti idag får jeg vite hva jeg kommer opp i i muntlig eksamen (VK1). Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg da jeg kan komme opp i noe så foferdelig som fysikk muntlig. Man må kunne hele boken og har kun 48 timer og øve på (i denne tiden må man jo også sove). Dersom jeg er heldig kommer jeg opp i samfunnslære "Wish me luck!" Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 I dag skal jeg på klassetur til Oslo og på Megazone! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Når jeg våknet for et kvarter siden ble jeg veldig forfjamset. Grunnen til det er at hele dyna (og dynetrekket) var svidd. Akkurat som i en brann. Vel, jeg lå altså med denne dyna oppå meg, og det er litt merkelig at jeg ikke våkna før. Når jeg i "full panikk" løper ned til pappa for å si hva som har hendt får jeg masse beskyldninger om at jeg satt ved datamaskinen når jeg skulle ha lagt meg. Noe som ikke stemmer i det hele tatt. Virket som om han snakket i dyp søvn, selv om han så på meg mens han snakket. Dette må være en av de merkeligste dagene jeg har opplevd. Det var også masse aske i, og oppå dyna. Det var rett og slett en stålampe som ikke står så stødig jeg hadde glemt å slukke. Jeg ble også merket for livet. Jeg fikk et arr på høyre ben/legg. Endret 13. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Når jeg våknet for et kvarter siden ble jeg veldig forfjamset. Grunnen til det er at hele dyna (og dynetrekket) var svidd. Akkurat som i en brann. Vel, jeg lå altså med denne dyna oppå meg, og det er litt merkelig at jeg ikke våkna før. Når jeg i "full panikk" løper ned til pappa for å si hva som har hendt får jeg masse beskyldninger om at jeg satt ved datamaskinen når jeg skulle ha lagt meg. Noe som ikke stemmer i det hele tatt. Virket som om han snakket i dyp søvn, selv om han så på meg mens han snakket. Dette må være en av de merkeligste dagene jeg har opplevd. 6297524[/snapback] Det hørtes sært ut. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ah, i dag er siste vanlige skoledag. jeg har faktisk min siste mattetime og naturfagtime noen gang i dag hadde siste økonomitimen i går. men får vite hva vi kommer opp i muntlig på fredag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Orresnei: Good luck. ¤ Something ¤6297524[/snapback] Mao...skru av lysene før du går å legger deg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Når man er sterkt beruset av trøtthet, og er helt i sin egen verden pga. man er svimmel, og bare vil legge seg ned og sovne, så er det litt vanskelig å huske på det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Når man er sterkt beruset av trøtthet, og er helt i sin egen verden pga. man er svimmel, og bare vil legge seg ned og sovne, så er det litt vanskelig å huske på det. 6297538[/snapback] Bare å oppjobbe seg rutiner det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Ah, forsov meg. edit: lol, klokka er feil! Endret 13. juni 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hmm. Nå var ikke dette en helt vanlig situasjon for meg. Jeg pleier aldri å være så trøtt osv. Slukker også alltid lysene ellers. Var sent hjemme i går pga. noe skolegreier, og var kjempetrøtt, og jeg tenkte ikke engang på lampa. Endret 13. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 God morgen er mæd trøtt...Fifa turneringer hele natta tar knekken på meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg