Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen også, nå hadde jeg endelig bestemt meg for å bestille masse stash, så kommer den helvetes BankID'en og skal kjekke seg, med det resultat at ingenting funker og inget nytt stash på meg. Får bestille over telefon i morgen istedet, da.

Har aldri fått den satansmakta som er BankID til å virke. Fordømrade svindel! :realmad:

Lenke til kommentar

Jeg drar på skolen om en time elns. Klokken ti idag får jeg vite hva jeg kommer opp i i muntlig eksamen (VK1). Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg da jeg kan komme opp i noe så foferdelig som fysikk muntlig. Man må kunne hele boken og har kun 48 timer og øve på (i denne tiden må man jo også sove).

Dersom jeg er heldig kommer jeg opp i samfunnslære :yes: "Wish me luck!"

Lenke til kommentar

Når jeg våknet for et kvarter siden ble jeg veldig forfjamset. Grunnen til det er at hele dyna (og dynetrekket) var svidd. Akkurat som i en brann. Vel, jeg lå altså med denne dyna oppå meg, og det er litt merkelig at jeg ikke våkna før. Når jeg i "full panikk" løper ned til pappa for å si hva som har hendt får jeg masse beskyldninger om at jeg satt ved datamaskinen når jeg skulle ha lagt meg. Noe som ikke stemmer i det hele tatt. Virket som om han snakket i dyp søvn, selv om han så på meg mens han snakket. Dette må være en av de merkeligste dagene jeg har opplevd.

Det var også masse aske i, og oppå dyna. Det var rett og slett en stålampe som ikke står så stødig jeg hadde glemt å slukke. Jeg ble også merket for livet. Jeg fikk et arr på høyre ben/legg. :)

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Når jeg våknet for et kvarter siden ble jeg veldig forfjamset. Grunnen til det er at hele dyna (og dynetrekket) var svidd. Akkurat som i en brann. Vel, jeg lå altså med denne dyna oppå meg, og det er litt merkelig at jeg ikke våkna før. Når jeg i "full panikk" løper ned til pappa for å si hva som har hendt får jeg masse beskyldninger om at jeg satt ved datamaskinen når jeg skulle ha lagt meg. Noe som ikke stemmer i det hele tatt. Virket som om han snakket i dyp søvn, selv om han så på meg mens han snakket. Dette må være en av de merkeligste dagene jeg har opplevd.

6297524[/snapback]

Det hørtes sært ut.

Lenke til kommentar

Hmm. Nå var ikke dette en helt vanlig situasjon for meg. Jeg pleier aldri å være så trøtt osv. Slukker også alltid lysene ellers. Var sent hjemme i går pga. noe skolegreier, og var kjempetrøtt, og jeg tenkte ikke engang på lampa.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...