Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal prøve å legge meg.

God natt, og lykke til i morgen zappza!

6297221[/snapback]

Hva skjer i morgen? :dontgetit:

Kan vi ikke snakke om noe jeg også kan? :p

6297225[/snapback]

Hva kan du da?

6297246[/snapback]

Alt untatt pc, cs, wow, dataspill, fotball, håndball, sport generelt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah. Har rundt 20 bøker jeg skal lese. Natta folkens..

6297188[/snapback]

Bøker er kjipe saker, går mange måneder å lese en bok mot en film som tar 1,5 time. I tillegg slipper man å forestille seg ting i hodet, man har det ferdig på skjermen.

Film > bøker

6297197[/snapback]

:!:

Åh kristus, jeg ler.

Lenke til kommentar
Ah. Har rundt 20 bøker jeg skal lese. Natta folkens..

6297188[/snapback]

Bøker er kjipe saker, går mange måneder å lese en bok mot en film som tar 1,5 time. I tillegg slipper man å forestille seg ting i hodet, man har det ferdig på skjermen.

Film > bøker

6297197[/snapback]

:!:

Åh kristus, jeg ler.

6297276[/snapback]

Det kommer litt ann på hvordan du leser. Hvis du gjør som meg og leser 2 sider, tar pause, ser litt på tv, leser to-tre sider til, kjøper cola, venter noen dager, hopper 10 sider frem, blar tilbake for å få med meg handlingen og til slutt gir opp og brenner boken, kan det ta litt tid. Tror aldri jeg har lest en skjønnliterær bok fra perm til perm noen gang. :blush:

Har lest mange faktabøker om biler, bilstereo, tegning, perspektiv o.l. på engelsk på noen dager, men skjønnliterære bøker er horrible greier.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
coldplay er HOMOfile

6297293[/snapback]

Skal vi diskutere hvilke artister som er homofile nå?

Ok

- Elton John

- Coldplay

- Alle boybands

6297300[/snapback]

Han i Coldplay er vel gift og far, så tviler sterkt på at han er rompis. George Michael passer også fint inn på listen din.

Lenke til kommentar
Det kommer litt ann på hvordan du leser. Hvis du gjør som meg og leser 2 sider, tar pause, ser litt på tv, leser to-tre sider til, kjøper cola, venter noen dager, hopper 10 sider frem, blar tilbake for å få med meg handlingen og til slutt gir opp og brenner boken, kan det ta litt tid. Tror aldri jeg har lest en skjønnliterær bok fra perm til perm noen gang. :blush:

Har lest mange faktabøker om biler, bilstereo, tegning, perspektiv o.l. på engelsk på noen dager, men skjønnliterære bøker er horrible greier.

6297284[/snapback]

Så du forteller meg først at bøker suger, men innrømmer senere at du aldri har lest en ferdig? Problemet er at du ikke har funnet noe som har fanget interessen. Dette er typisk for de som begynner å lese i norsktimene, når de får utdelt Soga om Gunnlaug Ormstunge eller Sult. Ved å lese noen gode bøker, oppdage dybden og perspektivet de kan gi, og hvordan de kan underholde samt undervise, så vil man forstå at bøker er ene og alene det som gjør det å være menneske til noe å være stolt over.

Lenke til kommentar
så vil man orstå at bøker er ene og alene det som gjør det å være menneske til noe å være stolt over.

6297342[/snapback]

Det og popcorn.

Jeg synes bøker om norrøn mytologi er spennende jeg. :)

.....

Har lest Hobbiten en gang, og det er vel den eneste boken jeg har lest på maaaange år. Men den fenget ikke sånn veldig egentlig. Men hvis det er en bok som handler veldig om norrøn mytologi, og helst med noen få bilder, så kan jeg lese mye av det.

Lenke til kommentar

6297284[/snapback]

Så du forteller meg først at bøker suger, men innrømmer senere at du aldri har lest en ferdig? Problemet er at du ikke har funnet noe som har fanget interessen. Dette er typisk for de som begynner å lese i norsktimene, når de får utdelt Soga om Gunnlaug Ormstunge eller Sult. Ved å lese noen gode bøker, oppdage dybden og perspektivet de kan gi, og hvordan de kan underholde samt undervise, så vil man forstå at bøker er ene og alene det som gjør det å være menneske til noe å være stolt over.

6297342[/snapback]

Ja, etter å ha tenkt meg om kan jeg ikke huske å ha begynt på en skjønnliterær bok på eget intiativ. De få jeg har åpnet har blitt prakket på meg av en eller annen lærer. Selvfølgelig en av de flotte bøkene som skolebibiliteket hadde så alt for mange av, som gjerne mangler noen sider og som "vi bare måtte lese".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...