Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah. Har rundt 20 bøker jeg skal lese. Natta folkens..

6297188[/snapback]

Bøker er kjipe saker, går mange måneder å lese en bok mot en film som tar 1,5 time. I tillegg slipper man å forestille seg ting i hodet, man har det ferdig på skjermen.

Film > bøker

Lenke til kommentar

Får ikke sove jeg. Har soveproblemer, så jeg tenkte jeg skulle si ifra til min mor om at hun måtte være sikker på at jeg ikke sovnet igjen imorgen når hun skal vekke meg. Jeg gikk opp trappa, på stuebordet sto det 2 vinglass. Tja, har vel hygga seg litt, tenkte jeg. Når jeg kom inn på rommet dems, lå begge og sov, i en, tja, nogenlunde avslørende stilling. Klærne lå slengt utover rommet, og dyna var kasta til siden. "k, nå trekker jeg meg tilbake" tenkte jeg. plutselig så begynte kjæresten til mamma og klø seg skikkelig i ræva. så vokna han, og myste rart på meg. "eskil?" sa han, og sovna. :roll:

Lenke til kommentar
Ah. Har rundt 20 bøker jeg skal lese. Natta folkens..

6297188[/snapback]

Bøker er kjipe saker, går mange måneder å lese en bok mot en film som tar 1,5 time. I tillegg slipper man å forestille seg ting i hodet, man har det ferdig på skjermen.

Film > bøker

6297197[/snapback]

Bøker > Film

Med bøker kan du selv forestille deg hvordan det er. Dessuten får du med deg mye mer når du leser boka ;)

Lenke til kommentar
Shavet hele skallen idag, utrolig deilig, men fortsatt så ser jeg ut som en ukjent, litt rart.

6297087[/snapback]

Tøft! har du bilde?

6297109[/snapback]

Jepp, ser ikke så tydelig men.

me7qa.gif

6297210[/snapback]

Kaller du det for shvet :dontgetit:

Jeg har omtrent like langt hår og synes jeg begynner å få litt lengde på det...må vel snart klippe meg :hmm:

Lenke til kommentar
Kaller du det for shvet  :dontgetit:

Jeg har omtrent like langt hår og synes jeg begynner å få litt lengde på det...må vel snart klippe meg :hmm:

6297220[/snapback]

Du, jeg har hatt langt hår i snart 3 år, det er en stor overgang for meg. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...