Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er det også kanske fint :D, (tatt med min Nokia N70)

6289099[/snapback]

Her er et tatt med min SE w810i:

6289118[/snapback]

Her er et også tatt med tatt med min SE w810i:

Omg jeg får ikke sove! Liggi 2 timer å prøvd :hrm:

6290544[/snapback]

Se W810i er ELSK :love:

post-38962-1150149743_thumb.jpg

Lenke til kommentar
onyX: Tror ikke jeg er allergisk mot pollen? Må få sjekket det :hmm:

6296633[/snapback]

Vet du at du er forskjølet da? Hvis du er sikker på at det er sykdom, så er det derfor du er snørrete. Er du ikke, så reagerer du på pollen. Det er skjeldent at man er syk i disse dager. Er man uheldig så kan det være et faktum.

Lenke til kommentar
Vet du at du er forskjølet da? Hvis du er sikker på at det er sykdom, så er det derfor du er snørrete. Er du ikke, så reagerer du på pollen. Det er skjeldent at man er syk i disse dager. Er man uheldig så kan det være et faktum.

6296663[/snapback]

Er aldri syk jeg. Sist jeg var forkjølet eller lignende var i sjette (snart fire år siden). Jeg ble snørrete med engang jeg kom hjem fra hytta. Jeg har også vondt i hodet og litt harsk i halsen :hmm:
Lenke til kommentar
Jeg har hørt at pollenallergi fungerer på den måten at det ikke er medfødt, og at man kan regne toleransen som et badekar. Når man utsettes for for mye pollen kan badekaret renne over, og man har utviklet allergi. Eller noe. :p

6296675[/snapback]

Nesten alle i slekta mi er allergiske mot pollen (dog i forskjellig grad), så det er nok noe genetisk òg.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at pollenallergi fungerer på den måten at det ikke er medfødt, og at man kan regne toleransen som et badekar. Når man utsettes for for mye pollen kan badekaret renne over, og man har utviklet allergi. Eller noe. :p

6296675[/snapback]

Allergi mot pollen kan man plutselig få, ja. Enten regerer du, eller så gjør du ikke det. Sjekk om kosten din er bra, det kan også hende at en mangler noen vitaminer av vitamin-spekteret. Jeg reagerer ikke på det.

Det som skjer er at støvet fra planter (pollen) pustes inn gjennom nesen. I teorien skal støvet ''tette'' igjen nesen, men det som skjer at bihullene reagerer på det og lukker seg. Tett bihule fører til snørrhet :) Litt synd å ha kronisk tett bihule.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...