Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

taj er fortsat 23 grader ut :D

og litt varemere inne , klare ikke og få luftet her i byen , finnes ikke noe som ligner på et vindkast , men sånn er det hver sommer her da , alle viduer og døre opp , og fortsatt ikke gjennomtrekk .

men kommer jo mange katter på besøk da : p

Lenke til kommentar

og litt varemere inne , klare ikke og få luftet her i byen , finnes ikke noe som ligner på et vindkast , men sånn er det hver sommer her da , alle viduer og døre opp , og fortsatt ikke gjennomtrekk .

6295306[/snapback]

Må ikke lufte om dagen, da! Luft om natta, og hold alt lukket om dagen. Da holder det seg kaldt inne.

Her er det nå kaldere inne enn ute. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt meg en tur rundt i Oslo i mangel av annet å finne på. Jeg har vært innom tre minibanker.

1. ville nesten ikke gjøre noen ting fordi den var tom for papir. Ville ikke vise saldo.

2. Ville ikke vise saldo. Jeg tok ut 200,.- og fikk ikke lov til å ta med kvittering

3. Ville ikke vise saldo. Jeg fikk tatt ut 200,- med kvittering, men der stod kun en liten bit av kortnummeret som jo faktisk står på kortet.'

Det var en fin liten tur og jeg fikk med meg en McDonalds-is og 1,5 liter cola.

Nå skal jeg sjekke om jeg finner noen tall på nattbanken. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg tatt  meg en tur rundt i Oslo i mangel av annet å finne på. Jeg har vært innom tre minibanker.

1. ville nesten ikke gjøre noen ting fordi den var tom for papir. Ville ikke vise saldo.

2. Ville ikke vise saldo. Jeg tok ut 200,.- og fikk ikke lov til å ta med kvittering

3. Ville ikke vise saldo. Jeg fikk tatt ut 200,- med kvittering, men der stod kun en liten bit av kortnummeret som jo faktisk står på kortet.'

6295361[/snapback]

Eventuelt kan du vel spørre banken om kortnummeret?

Lenke til kommentar
selvfølgelig forlot Dahl forumet så han ikke fikk lest innlegget mitt...

6295249[/snapback]

Tydelig at han ignorerer deg, ja! :roll:

6295266[/snapback]

ikke vær sånn da... Nå gjorde han det i så fall ikke med vilje, siden han aldri kan ha sett innlegget.

Lenke til kommentar

6295306[/snapback]

Må ikke lufte om dagen, da! Luft om natta, og hold alt lukket om dagen. Da holder det seg kaldt inne.

Her er det nå kaldere inne enn ute. :p

6295341[/snapback]

det var varmere inne når jeg kom hjem fra jobben , så den planen virker ikke :p

Lenke til kommentar
Da har jeg tatt  meg en tur rundt i Oslo i mangel av annet å finne på. Jeg har vært innom tre minibanker.

Hm, merkelig.

Ang. punkt 3, var hele nummeret likt, eller bare de fire første sifrene?

Lenke til kommentar
selvfølgelig forlot Dahl forumet så han ikke fikk lest innlegget mitt...

6295249[/snapback]

Tydelig at han ignorerer deg, ja! :roll:

6295266[/snapback]

ikke vær sånn da... Nå gjorde han det i så fall ikke med vilje, siden han aldri kan ha sett innlegget.

6295375[/snapback]

Hehe. :p Neida, var bare en spøk. ;)

Lenke til kommentar

Her er det nå kaldere inne enn ute.  :p

6295341[/snapback]

det var varmere inne når jeg kom hjem fra jobben , så den planen virker ikke :p

6295380[/snapback]

Kan nok ha noe å gjøre med at jeg bor i murhus. Funker nok best da. ;)

Lenke til kommentar
Hvor ca lang tid vil det ta å motta 949mb film over msn?  :p

6295402[/snapback]

Uendelig lenge; når det gjelder filoverføringer, er min erfaring at å brenne ei plate med det som skal sendes og sende den med ei brevdue er myyye raskere og mer pålitelig enn MSN.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...