Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble muntligeksamen i biologi. Alle andre fag jeg kunne kommet opp i er enten 5 eller 6, og jeg kommer opp i 3er-faget mitt. Det ser ut som karma ikke bare er et begrep.

6291246[/snapback]

Det går sikkert bra. Når det er muntlig går det alltdi litt bedre enn på skriftlige prøver/eksamener!

Har du fått oppgaven?

Lenke til kommentar
Det ble muntligeksamen i biologi. Alle andre fag jeg kunne kommet opp i er enten 5 eller 6, og jeg kommer opp i 3er-faget mitt. Det ser ut som karma ikke bare er et begrep.

6291246[/snapback]

Det går sikkert bra. Når det er muntlig går det alltdi litt bedre enn på skriftlige prøver/eksamener!

Har du fått oppgaven?

6291292[/snapback]

Oppgaven, nei. Vi hadde avstemning i klassen, det ble 100% for at vi skulle få oppgaven ut 48 timer før, hun valgte likevel å ha 30 minutters forberedelse. Hun følte det var mest rettferdig slik. Demokrati er tydeligvis ikke et biologisk begrep, men pytt pytt. Det går dårlig uansett.

Lenke til kommentar

6291246[/snapback]

Har du fått oppgaven?

6291292[/snapback]

Oppgaven, nei. Vi hadde avstemning i klassen, det ble 100% for at vi skulle få oppgaven ut 48 timer før, hun valgte likevel å ha 30 minutters forberedelse. Hun følte det var mest rettferdig slik. Demokrati er tydeligvis ikke et biologisk begrep, men pytt pytt. Det går dårlig uansett.

6291312[/snapback]

ojoj, jaja! Du får ha lykke til uansett!

jeg leverer tentamen min nå og søker hjemover for å komme i gang med solingen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...