Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var mystisk.. har du pinga dem begge bare for å sjekke? Åhh, nå blir det godt med wraps!

6290782[/snapback]

Begge er pinga med 0ms respons :)

Men nå skal vi slutte med supporten ^^

La oss heller diskutere om jeg skal gå å spise middag, dusje eller bare sitte her og nerde :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal sitte her å nerde! :) Jeg kjeder med skjønner du! hehe

Huff, ble kvalm av maten jeg.. fikk noe greier hos bestemor tidligere idag som hu henta fra frysern.. hvem vet hvor lenge det har ligget der!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg synes du skal sitte her å nerde! :) Jeg kjeder med skjønner du! hehe

Huff, ble kvalm av maten jeg.. fikk noe greier hos bestemor tidligere idag som hu henta fra frysern.. hvem vet hvor lenge det har ligget der!

6290787[/snapback]

To late. Jeg spiste og skulle dusje, men den var opptatt :hrm:

Jeg spiste ferske rundstykker :love:

Lenke til kommentar

Hvorfor er dere på skolen når dere er ferdig med eksamen da? Husker de siste dagene da jeg var ferdig, men lærerne holdt oss tilbake de siste dagene uten noen grunn.. De sa at vi fikk fravær hvis vi ikke møtte opp.. Vel det var en person som møtte opp de dagene etter at alle eksamenene var unnagjort, så de droppa å føre opp fravær! :) Burn for han!

Lenke til kommentar

Alle vet at de lærerene har like lite lyst til å være på skolen og undervise oss som vi har. De må liksom si vi skal stille opp, men herregud.. Er vel like produktivt for begge vist vi er hjemme enn å sitte på skolen å ikke gjøre enn dritt. Lærerene stiller ikke opp, eller er plutselig blitt "syk". Sååå herlig for oss som har litt skolevei. Nei, er man ferdig med all form for undervisingen det skoleåret så gi oss fri. Ikke finn på alt mulig tullete oppgaver og dritt som alle hater.. ;)

Lenke til kommentar
Enig! :) Men det er jo en fin anledning til å ta farvel med klassevenner hvis man er borteboende og det er siste året eller noe..

6290806[/snapback]

Seff... Det kan jeg forstå. Men etter 11års skolegang. Så er jeg bare såå lei av at lærerene gjør samme greien hvert år. Er så innmari mye tulling liksom...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...