Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis lurt, men det funker hvis du har vrengt døgnet totalt.

Bare du greier å holde deg våken til litt utpå ettermiddagen/kvelden så. Hvis du stuper i seng kl 15 når du kommer hjem, er du nemlig i koma til 22-23 tida, og da messer du HVERTFALL opp døgnrytmen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

La meg klokka 10 i går morges, og stod opp klokka 20. Har rimelig screwed døgnrytme for tida, derfor er det vending på gang. Skal være våken til rundt 23 i morgen, så får vi satse på at ting ordner seg.

Skulle bare ha hatt noe og drive på med.. De tre siste "dagene" har jeg sett Rocky 1-5, Cobra (herregud så dårlig den er!), Dr. Strangelove, Terkel i Knipe, Star Wars 1-4, Smokey and the Bandit, Robocop, Jackie Brown, Gremlins, Falling Down og The Incredibles.

Begynner å gå tomt for filmer jeg har lyst til å se. Ikke kan man spille gitar høyt midt på natta, heller.

Lenke til kommentar

Det værste er å prøve å døgne når man ikke har noe å gjøre. Da ender du stort sett opp med totalt magaplask rundt 7-8 på morran og kræsjer i seng.

Jeg jobber ei uke nattskift hver 4. uke, jeg veit hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
"Bedre tegnet" eller "alle damene har pupper helt ute av proporsjon til resten av kroppen" mener du?

6290574[/snapback]

Bedre tegnet. Ikke det med puppene, de driter jeg i.

Skal skifte nick igjen jeg også, men jeg vet ikke om de godtar det. :hmm:

Jaja, får faen ikke sove jeg.

6290696[/snapback]

Nei du får ikke lov

____

Yess, endelig min egen PC :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...