Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En sånn der venn av meg (som jeg var med på å gjøre animefag av, før jeg ble deltids-animefag selv) viste meg en manga for en stund siden. Han sa at noen ganger glemte han seg, og begynte å lese på den vestlige måten. :wee:

6290461[/snapback]

:wee:

Var faktisk ikke så vanskelig å lese sånn :)

Midnattsol er kos. Særlig i sommerferien.

6290482[/snapback]

Ikke når man skal sove :sleep:

6290492[/snapback]

Soving er så last year lizzom :no:

:p

Har aldri skjønt hva som er så gøyalt med slike anime-serier. Liker bedre "ordentlige" (med fare for å bli knivdrept av forumets anime-fans) tegnerserier som Donald og Fantomet jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Har aldri skjønt hva som er så gøyalt med slike anime-serier. Liker bedre "ordentlige" (med fare for å bli knivdrept av forumets anime-fans) tegnerserier som Donald og Fantomet jeg  :whistle:

6290512[/snapback]

/load minigun

/aim_bot=EvoZ

/cmd=fire

EvoZ is getting killed

Liker mangaer fordi de som regel er mer seriøse, bedre tegnet og med bedre humor enn Donald :p

Men, jeg elsker Eon, Pondus, M, Nemi, Oppgulp og andre "helnorske" serier :love:

Lenke til kommentar
Her er det også kanske fint :D, (tatt med min Nokia N70)

6289099[/snapback]

Her er et tatt med min SE w810i:

6289118[/snapback]

Her er et også tatt med tatt med min SE w810i:

Omg jeg får ikke sove! Liggi 2 timer å prøvd :hrm:

post-84861-1150070905_thumb.jpg

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Liker mangaer fordi de som regel er mer seriøse, bedre tegnet og med bedre humor enn Donald :p

Men, jeg elsker Eon, Pondus, M, Nemi, Oppgulp og andre "helnorske" serier :love:

Han tenker vel ikke på de tulleseriene, men mer på de seriøse spenningseposene fra de store franske og belgiske tegnerene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...