Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Himmelen i den kristne forstand er mer et åndelig sted enn fysisk. Grunnen til at det har blitt hetende himmel er vel det at det før i tiden kom mye rart derfra (regn, hagl, sol o.l) som folk ikke hadde noen god forklaring på.

6289472[/snapback]

Doh! Hvorfor tenkte jeg ikke på det! *slå hull i pannen*

Jeg er en som mener at all religion er bullshit. Vel, er det ikke sånn at buddhister trur på en prins som faktisk har levd eller noe? Prins siddharta eller noe sånt. Jeg mener å huske de tilber han fordi han hadde så mange bra meninger og levde som de mente alle burde.

Ok, jeg mener at alle religioner som trur på en gud er bullshit.

6289486[/snapback]

Jepp. Helt enig med deg der, det finnes ikke noe åndelig, ingen guder eller slikt.

Men hvordan er det med norrøn egentlig, der er jo Odin, Tor og alle de. Vi nordmenn tilhører egentlig norrøn...

jeg mener at alle religioner som trur på en gud er bullshit.

6289486[/snapback]

DVS: alle relgioner det :p

6289495[/snapback]

Nei.

Flemmings er permbannet.

Kids: dont forsøple teh Babethread.

6289515[/snapback]

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Skogli rydder opp :p

6289714[/snapback]

Den fatta jeg ikke.

Flemmings er permbannet.

Kids: dont forsøple teh Babethread.

6289515[/snapback]

Hvorfor?

Fordi at da blir du bannet av kåte moderatorer.

6289730[/snapback]

Henvendte meg til første setningen i quoten din. :)

Var inne på babethreaden.

Så hvis du orker så kan du forklare bildene, og IKKE gjengi de. Ble litt nysgjerrig her. For noen idioter som finnes her.

Lenke til kommentar

Så hvis du orker så kan du forklare bildene, og IKKE gjengi de. Ble litt nysgjerrig her. For noen idioter som finnes her.

Jeg har ikke sett bildene, men jeg tror det var noen heller lite attraktive kvinner brukeren postet bilder av.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett bildene, men jeg tror det var noen heller lite attraktive kvinner brukeren postet bilder av.

6289778[/snapback]

Det var fra uglypeople.com elns

Lenke til kommentar
Men hvordan er det med norrøn egentlig, der er jo Odin, Tor og alle de. Vi nordmenn tilhører egentlig norrøn...

6289705[/snapback]

Nei.

6289764[/snapback]

Ehh, hva? Hva var våre forfedre? Jo, de var vikinger som trudde på norrøn. Så kom den helsikkens kristendommen.

Jeg mente at du gouta mange poster og "ryddet opp" i mye "rusk" hvis du skjønner :p (klarer ikke og forklare helt) anywys bare drit i det ;)

6289775[/snapback]

Hehe, fjernet unædvendige quoter mener du? Slik som jeg gjør i dette innlegget her?

de 2 inleggene overnfor meg: Ok, ikke forklar mer, jeg skal sove i natt. :p

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

6289705[/snapback]

Nei.

6289764[/snapback]

Ehh, hva? Hva var våre forfedre? Jo, de var vikinger som trudde på norrøn. Så kom den helsikkens kristendommen.

Jeg mente at du gouta mange poster og "ryddet opp" i mye "rusk" hvis du skjønner :p (klarer ikke og forklare helt) anywys bare drit i det ;)

6289775[/snapback]

Hehe, fjernet unædvendige quoter mener du? Slik som jeg gjør i dette innlegget her?

de 2 inleggene overnfor meg: Ok, ikke forklar mer, jeg skal sove i natt. :p

6289794[/snapback]

Ja, noe sånt :p

Lenke til kommentar
Baff.. Mista lappen i tre måneder og 7k fattigere. 88 i 60-sona på en svingete og bortgjemt Østerdalvei. Hva er sjansen?!

6289744[/snapback]

Hvor bor du?

6289760[/snapback]

Bor i Drammen, men shaina opp bilen min hos fettern min nær Åkrestrømmen (hvis du er lokalkjent). Blei tatt sør for Koppang ved innkjøringa til riskvei 3. Typisk når man har jobba i 10 timer med bilen den helga for så å bli stansa en halvtime etter at man har starta turen hjemover. Er forøvrig mye laser på Koppang-sida av den svære innsjøen som jeg ikke kan navnet på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...