Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt i kirka i dag og hørte på presten prekte. Var i konfen til mine brødre. Holdt på å le meg i hjel, men gjorde det ikke. Men fy faen å kristendom sucks.. så utrolig mye bullshit de prestene kan pumpe ut.

Og det beste var når han som samler inn spenn til menigheten kom å sendte den bøssa rundt, fy faen for et sleskt blikk han hadde.

Var som om han tenkte, "hahaha, disse idiotene vet ikke at disse pengene går rett til fest og fyll, for noen godtroende kjøtthuer".

6289369[/snapback]

Hehe, du har samme oppfatning som meg. Og jeg har konfirmert meg :p
Lenke til kommentar
Natta til fox88, Eline, snaxxor, Nstin, Bundy, I.A.G., PepsiCo, Skogli, Zappza, Mr_Razer, Shikaru, Tomat-Ulf, Seether, kjehaako, nerdVANNA, Spazz, Skarstad, kfz, TeggY, FtZ- Og selvsagt nattakos til forumet  :love:

6289399[/snapback]

quoter den der jeg :sleep:

Lenke til kommentar
Ahh, har elevens valg greier i morra jeg, så står opp når jeg vil, skal bygge pc i hele morra..  :p

Hmm, er det bank streik i morra?

6289415[/snapback]

nei, det ble avbrut?

6289423[/snapback]

Ahh, håper det iallefall, må ta ut 1200 kr til hovedkort i morra... :innocent:

Hadde vært greit å ha noe å gjøre på elevens valg da.. :)

Lenke til kommentar
Tror jeg holder meg til XP en stund til. Skal kanskje fikse noe dualboot med OS X.

6289210[/snapback]

Jeg skal prøve på trippelboot; XP, Ubuntu Dapper Drake og OS X.

Det finnes ikke annet enn beta. Så ikke trekk forhastede konklusjoner, nerdVANNA. ;)

6289218[/snapback]

Neh, det trengs vel bare litt tilvenning. Jeg mener å huske at jeg avskydde XP også, til å begynne med.

Lenke til kommentar

Jepp. Men brennende kuler, stein og døde kuer. :fun:

Ja! Det kan vi bruke de tullete pakistandere til. :cool:

6289083[/snapback]

hahaha, jeg ler så jeg griner! :!:

6289094[/snapback]

Hehe, noen som likte den ja. :wee:

Satt i kirka i dag og hørte på presten prekte. Var i konfen til mine brødre. Holdt på å le meg i hjel, men gjorde det ikke. Men fy faen å kristendom sucks.. så utrolig mye bullshit de prestene kan pumpe ut.

Og det beste var når han som samler inn spenn til menigheten kom å sendte den bøssa rundt, fy faen for et sleskt blikk han hadde.

Var som om han tenkte, "hahaha, disse idiotene vet ikke at disse pengene går rett til fest og fyll, for noen godtroende kjøtthuer".

6289369[/snapback]

Er du en som ikke trur på kristendommen eller en antikristen?

Selv trur jeg ikke på kristendommen, men at Jesus har levd. Men pokker heller om han gjort det som påståes. Ingen, og da mener jeg ingen, kan gjøre vann om til vin slik som Bibelen påstår. Ingen kan gå på rent vann. Ingen kan helbrede folk.

Det finnes ikke noen ånd/gud/etc der oppe i himmelen, vi har jo skutt folk opp dit og ikke sett en drit....

For noe tull kristendommen egentlig er. :ermm:

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

6289369[/snapback]

Hehe, du har samme oppfatning som meg. Og jeg har konfirmert meg :p

6289396[/snapback]

Konfirmerte meg i kirka jeg og, selvom jeg vet at religion er bullshit, akkurat som at kristne vet at gud finnes.

Men det var basert på tradisjon, og ikke religion og tro.

Lenke til kommentar
Det finnes ikke noen ånd/gud/etc der oppe i himmelen, vi har jo skutt folk opp dit og ikke sett en drit....

6289444[/snapback]

Himmelen i den kristne forstand er mer et åndelig sted enn fysisk. Grunnen til at det har blitt hetende himmel er vel det at det før i tiden kom mye rart derfra (regn, hagl, sol o.l) som folk ikke hadde noen god forklaring på.

Lenke til kommentar
Ahh, har elevens valg greier i morra jeg, så står opp når jeg vil, skal bygge pc i hele morra..  :p

Hmm, er det bank streik i morra?

6289415[/snapback]

Bruke en dag på å bygge en pc?

Cheeez

6289456[/snapback]

Late som jeg bruker en dag.. :innocent:

Selve byggingen går fort, men windows, og tweeking osv tar litt tid, men ikke en hel dag, bare noe lærerene tror det.. :p

Lenke til kommentar

Jepp. Men brennende kuler, stein og døde kuer. :fun:

Ja! Det kan vi bruke de tullete pakistandere til. :cool:

6289083[/snapback]

hahaha, jeg ler så jeg griner! :!:

6289094[/snapback]

Hehe, noen som likte den ja. :wee:

6289369[/snapback]

Er du en som ikke trur på kristendommen eller en antikristen?

Selv trur jeg ikke på kristendommen, men at Jesus har levd. Men pokker heller om han gjort det som påståes. Ingen, og da mener jeg ingen, kan gjøre vann om til vin slik som Bibelen påstår. Ingen kan gå på rent vann. Ingen kan helbrede folk.

For noe tull kristendommen egentlig er. :ermm:

6289444[/snapback]

Jeg er en som mener at all religion er bullshit. Vel, er det ikke sånn at buddhister trur på en prins som faktisk har levd eller noe? Prins siddharta eller noe sånt. Jeg mener å huske de tilber han fordi han hadde så mange bra meninger og levde som de mente alle burde.

Ok, jeg mener at alle religioner som trur på en gud er bullshit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...