Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig snart ferdig med å lage powerpointen til eksamen, i morgen skal jeg bare ligge og sole meg mens jeg leser igjennom mine notater nå og da. Orker ikke å stresse mer, jeg kan ikke få min oppgave bedre enn det den er nå.

Det er bedre å være rolig og avslappet dagen før eksamen enn å sitte og nipugge, ikke sant?

6288212[/snapback]

Helt enig! D har du tid til å tenke gjennom opgaven og forbrede deg psykisk på hva mgenda vil bringe æææææææææææ virusro!!

Lenke til kommentar
Bra jeg hvertfall har en med på laget. Du er flyttet fra "den sorte"-boken til "den rosa", Patrick.M.

"Mitt" lag har flere poster til sammen, ergo vinner vi. Pluss at du er vestkantsoss, så tør ikke ikke slåss i fykt for at du skal ødelegge antrekket ditt.

6288205[/snapback]

QUOTE OF THE DAY!!

Genialt sagt, Skarstad.

Lenke til kommentar

Dette er egentlig min første titt innom SO-trådene, og jeg var da flink gutt og leste igjennom første post.

Burde ikke denne tråden stenges på et rundt tall (som SO3) så det kan opprettes SO6?

Bare sånn for tradisjonens skyld tenkte jeg, eller var det en dårlig ide?

Lenke til kommentar
Dette er egentlig min første titt innom SO-trådene, og jeg var da flink gutt og leste igjennom første post.

Burde ikke denne tråden stenges på et rundt tall (som SO3) så det kan opprettes SO6?

6288254[/snapback]

Vi venter til vi har nådd noen tusen sider, tenker jeg. Men det hadde jo vært greit hvis tallene fulgte hvilket år det er. :)

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

6288254[/snapback]

elendige ide :p

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor afganerne får sultestreike, og vi skal møte dem med forståelse og forhandle med dem?

En spiseforstyrret blir tvangsinnlagt når den når fjorten i BMI. Kan ikke de afganerne også legges inn når de når fjorten, og fôres med sonde til de er fete nok til å dra? Og da foreslår jeg at vi sender dem rett ut, før de får sjansen til å sette opp et partytelt utenfor Domkirken.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvorfor afganerne får sultestreike, og vi skal møte dem med forståelse og forhandle med dem?

En spiseforstyrret blir tvangsinnlagt når den når fjorten i BMI. Kan ikke de afganerne også legges inn når de når fjorten, og fôres med sonde til de er fete nok til å dra? Og da foreslår jeg at vi sender dem rett ut, før de får sjansen til å sette opp et partytelt utenfor Domkirken.

6288288[/snapback]

Hva med å sende de ut før de legges inn? Blir dyrt å legge inn 30 afganere.

Lenke til kommentar

Spiseforstyrrelser er noe tull, det samme gjelder sultestreikere. La nå evolusjonen gjøre sitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...