Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er krangler her hver kveld jo. *hente popkorn*

6288171[/snapback]

Det fant du ut idag? Har alltid visst det, derfor har jeg alltid popkorn siden av pcen min :)

6288179[/snapback]

Pøh, det var mindre krangling og mer kos i SO3.

Lenke til kommentar

6288171[/snapback]

Det fant du ut idag? Har alltid visst det, derfor har jeg alltid popkorn siden av pcen min :)

6288179[/snapback]

Håper du bytter det ut med jevne mellomrom sånn at det f.eks ikke er 2 mnd gammelt popcorn :p

Lenke til kommentar

6288171[/snapback]

6288179[/snapback]

Håper du bytter det ut med jevne mellomrom sånn at det f.eks ikke er 2 mnd gammelt popcorn :p

6288198[/snapback]

*gnafse popcorn*

Dette fant jeg under senga, sikkert ett år gammelt. Jeg ble i vertfall svimmel.

Lenke til kommentar
Bra jeg hvertfall har en med på laget. Du er flyttet fra "den sorte"-boken til "den rosa", Patrick.M.

"Mitt" lag har flere poster til sammen, ergo vinner vi. Pluss at du er vestkantsoss, så tør ikke ikke slåss i fykt for at du skal ødelegge antrekket ditt.

Lenke til kommentar

Endelig snart ferdig med å lage powerpointen til eksamen, i morgen skal jeg bare ligge og sole meg mens jeg leser igjennom mine notater nå og da. Orker ikke å stresse mer, jeg kan ikke få min oppgave bedre enn det den er nå.

Det er bedre å være rolig og avslappet dagen før eksamen enn å sitte og nipugge, ikke sant?

Lenke til kommentar

Da jeg savnet klippklapp mobil gikk jeg til min mor og hentet den gamle mobilen min. :)

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

NIuxgOi02Y.jpg

Da jeg har en "arbeidsmobil"

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

fbd48c69e877f307d6917ceda2a4a229.jpg

:fun:

Lenke til kommentar
Bra jeg hvertfall har en med på laget. Du er flyttet fra "den sorte"-boken til "den rosa", Patrick.M.

"Mitt" lag har flere poster til sammen, ergo vinner vi. Pluss at du er vestkantsoss, så tør ikke ikke slåss i fykt for at du skal ødelegge antrekket ditt.

6288205[/snapback]

Eller kanskje maskaraen renner!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...