Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sitter å lurer på om jeg skal ta å rydde rommet litt :hmm:

ser helt bomba ut.

6286997[/snapback]

De tøffe gutta rydder ikke rommet sitt.

De tøffe gutta roter ikke.

6287031[/snapback]

Dumme folk rydder, geniet behersker kaos :)

Jeg er vanvittig sliten, og vi har den helvetes bursdagsfeiringen på gang her. Er ikke i humør til å koseprate med hele slekten.

Lenke til kommentar
Jeg venter på Portugal og England-kampene, pga Ronaldo og Beckham. Jeg har ingen annen grunn til å se på fotball.

England? DE spilte skam igår :roll: Ikke noe vits å glede seg til kampene deres, Svennis er ikke smart nok til sette spillerne på riktig plass.. Crouch? Hva faen? Han suger jo

6287599[/snapback]

Crouch imponerer bare mer og mer.. Tull at han suger, og dette kommer fra en man utd supporter. England spilte dårlig igår, men de kan så mye mye bedre, og det vil vise seg ut i turneringen

Lenke til kommentar
Jeg venter på Portugal og England-kampene, pga Ronaldo og Beckham. Jeg har ingen annen grunn til å se på fotball.

England? DE spilte skam igår :roll: Ikke noe vits å glede seg til kampene deres, Svennis er ikke smart nok til sette spillerne på riktig plass.. Crouch? Hva faen? Han suger jo

6287599[/snapback]

Ja, gidameg, der har du noe å bekymre deg over. :wee: Hvem bryr seg, det er bare svette, stygge mannfolk (med utvalgte unntak) som løper etter en ball.

Lenke til kommentar

Jeg heier faktisk på Arsenal, ikke ManU.. Crouch er jo tynn som faen, det burde ikke være lovlig :p Dessuten er han veldig overvurdert av alle. Jeg hater Van horseface fra ManU men jeg innrømmer at han er bedre enn Crouch!

Lenke til kommentar
Jeg heier faktisk på Arsenal, ikke ManU.. Crouch er jo tynn som faen, det burde ikke være lovlig :p Dessuten er han veldig overvurdert av alle. Jeg hater Van horseface fra ManU men jeg innrømmer at han er bedre enn Crouch!

6287661[/snapback]

Overvurdert? Greit. Dårlig? Nei.

Crouch gjør det bra for England for tiden, og hadde du sett kampen mot Jamaica hadde du sett dette. Foresten, så tok han et par finter mot Paraguay og. Det var kult det :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...