Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen til folket. Her sitter man med 4000 på kontoen og lurer på hva man skal kjøpe. Ting jeg vil ha:

BF2

En 19" LCD til, samme som jeg har fra før (dual-screen er koz)

Et skikkelig headset

Hovedkort

Grafikkort

Raskere RAM

...Eller så har vi jo alternativet med å "spare" pengene. Med andre ord bruke de på masse tull. Hard to choose.

Lenke til kommentar
God morgen til folket. Her sitter man med 4000 på kontoen og lurer på hva man skal kjøpe. Ting jeg vil ha:

BF2

En 19" LCD til, samme som jeg har fra før (dual-screen er koz)

Et skikkelig headset

Hovedkort

Grafikkort

Raskere RAM

...Eller så har vi jo alternativet med å "spare" pengene. Med andre ord bruke de på masse tull. Hard to choose.

6285707[/snapback]

Tyggis! :w00t: tenk deg 4/8000 tyggiser a! :love:

Lenke til kommentar
ja, da var det avklart. det var ei venninne av hu som kødda :p

men nå veit hu i det minste hva jeg synes om rompa hennes :!:

6285629[/snapback]

kanskje det er hu som kødda med deg som liker deg? :---/ siden hu ville se deg naken og greiær... :innocent:

6285703[/snapback]

var visstnok 5 stykker som kødda :!:

Lenke til kommentar

BF 2 og grafikkort. Hvis du har mindre enn 1024mb ram, tar du en 512mb rambrikke også. Burde få til det for under 4000 kroner.

Hvis hovedkortet ditt er fucka, så burde du jo aller helst kjøpe nytt hovedkort... Tror grunnen til alle problemene mine er hovedkortet, men gidder ikke bytte flere deler i denne PCn nå, skal ha en het ny en

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

6285629[/snapback]

kanskje det er hu som kødda med deg som liker deg? :---/ siden hu ville se deg naken og greiær... :innocent:

6285703[/snapback]

6285714[/snapback]

HAREM! :w00t:

Lenke til kommentar
BF 2 og grafikkort. Hvis du har mindre enn 1024mb ram, tar du en 512mb rambrikke også. Burde få til det for under 4000 kroner

6285723[/snapback]

Problemet er at hvis jeg skal ha nytt grafikkort, så "må" jeg ha nytt hovedkort. Hovedkortet jeg har nå har bare AGP, og utvalget av kort med både AGP og PCIe er heller lite.Tror jeg kjøper headset, BF2 og masse tull. :fun:

Lenke til kommentar
BF 2 og grafikkort. Hvis du har mindre enn 1024mb ram, tar du en 512mb rambrikke også. Burde få til det for under 4000 kroner

6285723[/snapback]

Problemet er at hvis jeg skal ha nytt grafikkort, så "må" jeg ha nytt hovedkort. Hovedkortet jeg har nå har bare AGP, og utvalget av kort med både AGP og PCIe er heller lite.Tror jeg kjøper headset, BF2 og masse tyggis. :fun:

6285732[/snapback]

:yes:

Lenke til kommentar

6285629[/snapback]

6285703[/snapback]

6285714[/snapback]

HAREM! :w00t:

6285724[/snapback]

fått prata med hu de utga seg for å være, og ei i klassen som "hjalp" de andre med å kødde. men fortsatt 3 stykk igjen som kan spre rykte utrolig fort

:hrm:

Lenke til kommentar

jeg har ca 2kg meg chupachups , eller det er sikkert mere i posen , det er en 2,5kg pose jeg kjøpte i fjorsommer , og har enda ikke klart og spise den opp .

selv om jeg har prøvd og prakket så mye som mulig på venne ol ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...