Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

hva skjedde?!?! deg i van damme stil mot full fjortizz? (drømme situasjon)  :dribble:

6284439[/snapback]

I wish...

Kom bakfra og slo meg i skallen med ei ølflaske.

Klarer etter kvart å spørre kva faen det der skulle vere godt for, så begynner berre fyren å yppe meir, antageligvis berre tøffe seg for kompisane sine.

Så mens han står der og held meg i kragen får han ein i haka før eg berre stikk av. Er vanligvis ikkje typen som slost på fylla i det heile, men han der fortjente det... Idiot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan aldri jobbe for mye, så gjør det i stedet. Mye mer lønnsomt.

6285438[/snapback]

Selvsagt kan du jobbe for mye. Hvis du dør av utmattelse, da har du jobbet for mye.

6285486[/snapback]

Da får man heller dø av utmattelse. Det tyder på at du har trent for lite, hvis å jobbe for mye fører til døden pga. utmattelse.
Lenke til kommentar
Du kan aldri jobbe for mye, så gjør det i stedet. Mye mer lønnsomt.

6285438[/snapback]

Selvsagt kan du jobbe for mye. Hvis du dør av utmattelse, da har du jobbet for mye.

6285486[/snapback]

Da får man heller dø av utmattelse. Det tyder på at du har trent for lite, hvis å jobbe for mye fører til døden pga. utmattelse.

6285540[/snapback]

Nuvel, det avhenger vel av om du bedriver fysisk arbeid eller kontorarbeid.

Lenke til kommentar
JEGMÅ PÅ DO Å DRITE HAHAHEHEHEHEHEHEHE BÆSJEN MIN ER GUL ALLE HER ER NERDER DERE SUGER KU**

6285568[/snapback]

Ikke lurt å la hardware forumet eller annet snacks stå pålogget når man har lillesøsken osv i nærheten? Haha, skikkelig glad for å være enebarn når jeg ser ting som det der.. huff..

Lenke til kommentar
JEGMÅ PÅ DO Å DRITE HAHAHEHEHEHEHEHEHE BÆSJEN MIN ER GUL ALLE HER ER NERDER DERE SUGER KU**

6285568[/snapback]

Ikke lurt å la hardware forumet eller annet snacks stå pålogget når man har lillesøsken osv i nærheten? Haha, skikkelig glad for å være enebarn når jeg ser ting som det der.. huff..

6285595[/snapback]

Hehe, var noen kompiser av meg som hadde det "litt gøy". Men jeg skjønte kjapt at de fleste oppegående folka her skjønte at det ikke var meg. ;)

Lenke til kommentar

6285568[/snapback]

6285595[/snapback]

Hehe, var noen kompiser av meg som hadde det "litt gøy". Men jeg skjønte kjapt at de fleste oppegående folka her skjønte at det ikke var meg. ;)

6285605[/snapback]

Første huskeregel når man har kompiser på besøk: aldri etterlat dem alene med pc-en din. ;)

Hvordan kunne du glemme det?? :nei:

:p

Lenke til kommentar

Ah, dro på "Elverumscup" på fredag.

Spilte en kamp den dagen vi kom dit, som vi selvfølgelig vant. Neste dag spilte vi to kamper, der vi vant den første, og tapte den andre. Siden vi vant de to kampene kvalifiserte vi oss til a-sluttspillet, og spilte i dag en av kampene i a-sluttspillet, der vi ble slått ut.

Så dro vi, og her sitter jeg. Sliten og trøtt. :)

Lenke til kommentar
Nå går jeg ut i sola. Det burde dere også! ;)

Hade, SO-folk!

6285630[/snapback]

Her er det ikke så mye sol at det gjør noe, så jeg holder meg inne og pugger til muntlig eksamen :cry:

Edit: Litt sol var det visst.. :hmm:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...