Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg sier meg ikke uenig i at de er utspekulerte, jeg mener bare at man ikke skal tolerere noe mer fordi de er jenter.

6284501[/snapback]

Hvorfor være uhøflig mot noen? En generell negativ holdning hjelper ingen, så i stedet for å si at man ikke bør være frekk med jenter, så bør man heller si at man ikke bør være frekk.

For å oppsummere:

Jeg er ikke frekk mot ukjente mennesker på byn.

Noen er frekke mot ukjente mennesker på byn.

Jeg har aldri blitt banket opp.

Jeg tør påstå direkte sammenheng.

6284504[/snapback]

Nja.. Jeg er ehm.. Frekk by nature. Aldri blitt banket opp. Kanskje jeg er 2cool

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror bare vi sier oss enige at vi er uenige da fredrikrb! :) vi har vist forskellig erfaring med jenter! :) Heldig er du vist du ikKe har møtt på en jente eller tre som det i løpet av årene!

De skumle jentene.

Girls consist of at least 30% spice, which can make them extremely hot, but also very evil.
Lenke til kommentar

jeg er her enda , jeg har vist litt vett , har vert nede på badet og sett litt på skadene

har kloremerker bak og på hvert øre , en øm skulder og vondt i ene låret , ikke så ille egntilg og hadde det ikke vært for at eg fikk skylden hadde eg ikke bryd meg , eg tåler da litt juling , men det at politiet mente at eg hadde utøvet vold .

eneste beviset der og da var vist ene jenta hadde en hoven tomel , sikkert etter og prøvd og slått meg .

men hadde eg vært edru nå så hadd det vært 180 på motorveien for og riste av meg litt agresjon , men edru er eg ikke , og kjøre i fylla gjør eg bare ikke .

Lenke til kommentar

Jepp mompen, men idag er jeg sjåfiss for en kompis gratis! :) Har ikke vært så mye liv enda, men regner med at nærmere 5-6 tia tar det seg opp! Vurderer å kjøre meg en liten tur nå bare for å få tiden til å gå.

PS: Flott å se at du er tilbake FTZ! :) Flott innstilling! Kan ikke klandre deg, av og til er det fristende å få ut all dritten fra systemet!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Tror bare vi sier oss enige at vi er uenige da fredrikrb! :) vi har vist forskellig erfaring med jenter! :) Heldig er du vist du ikKe har møtt på en jente eller tre som det i løpet av årene!

Edit: leif

6284541[/snapback]

Jeg har vel møtt på de, men jeg har ikke pleid å ta hensyn til det. :p

Kanskje derfor jeg er singel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...