Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drite i senga? Det blir vel ikke noe godtHEHE!

6284350[/snapback]

Håhåhå, er du like kåt som meg nå? HÆ? :blush:

Hmm, Hylo sover på sofaen. :hmm:Hva skal jeg daske i panna hans? :drool:

6284363[/snapback]

Alltid kåt. :cool:

Selvfølgelig blir det kuk-klask i panna til Hylol. ROFL!

Lenke til kommentar
haha, det var bare kødd :!:  nå ble jeg eid :p

6284360[/snapback]

Hadde jeg aldri trodd. :hmm:

Hvem var det da?

6284371[/snapback]

hu vet ikke selv. men siden personen kunne beskrive hvor jeg satt og hvem som er rundt meg i klasserommet må det være noen i klassen :hmm:

men nå sa ei annen jeg kjenner som var der, at de ble jagd ut 11, hvis det ikke var hu som kødda med meg.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

satan i helvette eg er så sur satansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatansatan

eg har kjøpt meg kebab , er på vei ned trappa fra kebab plassen , sier til en gjen med jenter at dere må komme dere til helvette ut av trappa så eg skal komme meg ned , di flyltter seg og eg går forbi , og får et spark i ryggen , og spør hva fanen vitsen med det var , og får et nytt spark , og blir påflydd av to jenter , eg prøver og holde dem vekke og sier at må komme seg vekk , di sparker og slår på meg , og bare prøber og holde dem vekke .

etter hvert blander noen gutter seg inn og eg bare vill vekk ,eg liker ikke slossing eller konforntasjon . di er hissige , det samme er damene , og guttene mener at jeg har slått jentene , noe jeg ikke har .

jeg går og alle føller etter , rundt 10 stykker , og presser meg opp mot et vundu og truer meg , og så kommer politiet .

og avhøre alle osv , uansett dette ender i at jeg kommer til og bli andmelt for vold , selv om jeg ikke har gjort en eneste ting , jeg har vodt i begge ørene etter div jente slag og vodt i ene skulderen , og er blitt truet på livet , men tror dere politiet tok noe av dette til beregning , neida di vurderte og ta meg i fyllaaresten , ikke noen av di 10 andre som angreip meg.

satan og eg hater politiet , og alle andre folk som faen ikke eier vett i skallen en enneste plass .

satan satan satan .-.-

Lenke til kommentar
snut er ut!

Typisk at jentene alltid blir trudd av onkel blå, selv vært vitne til det flere ganger. Føler med deg mann!

6284436[/snapback]

er på vei ned trappa fra kebab plassen , sier til en gjen med jenter at dere må komme dere til helvette ut av trappa så eg skal komme meg ned

6284423[/snapback]

Litt av en innstilling på deg. Kanskje litt bank gjør deg høfligere?

6284437[/snapback]

eg er nordlenning , vi snakker sånn .

uasett , det var flere som hadd sett dette , men di ville ikke politiet snakke med ,for di hisset tydelig vis opp alle di andre .

uansett kebaben eg skulle hjemme og nyte er ødelagt og det samme er kvelden .

EDIT: for og si det sånn eg har vært i avhør pga sprøk før og med en gang eg sa et eg var nord fra så ble saken henlagt .

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
er på vei ned trappa fra kebab plassen , sier til en gjen med jenter at dere må komme dere til helvette ut av trappa så eg skal komme meg ned

6284423[/snapback]

6284437[/snapback]

Det forsvarer uansett ikke reaksjonen. Jeg hater forøvrig folk som står i trapper.

Lenke til kommentar

6284423[/snapback]

6284437[/snapback]

Det forsvarer uansett ikke reaksjonen. Jeg hater forøvrig folk som står i trapper.

6284454[/snapback]

At de står i veien forsvarer ikke uttalelsen, og slik fortsetter det. Snøballeffekt som kunne vært unngått.

Lenke til kommentar
snut er ut!

Typisk at jentene alltid blir trudd av onkel blå, selv vært vitne til det flere ganger. Føler med deg mann!

6284436[/snapback]

6284423[/snapback]

6284437[/snapback]

eg er nordlenning , vi snakker sånn .

uasett , det var flere som hadd sett dette , men di ville ikke politiet snakke med ,for di hisset tydelig vis opp alle di andre .

uansett kebaben eg skulle hjemme og nyte er ødelagt og det samme er kvelden .

EDIT: for og si det sånn eg har vært i avhør pga sprøk før og med en gang eg sa et eg var nord fra så ble saken henlagt .

6284451[/snapback]

Finnmarking her. Nei vi snakker ikke sånn. Du fortjente det du fikk. Du sier jo ikke sånn til folk hvis du ikke vil ha bråk! Det der ba du om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...