Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var herlig å bade, nu skal det grilles men! Så dere England mot Paraguay, herregud! England spiller kjedelig og skam

6281409[/snapback]

fotballprat=ban :tease:

6281820[/snapback]

Hehe.

Fotballprat burde egentlig blitt tatt i Sport/Idrett delen.

All denne fotballen gjør meg gal, selv om jeg liker fotball. Men det er "for mye av det gode" ...

Lenke til kommentar
Ahh, greier ikke å bestemme meg for om jeg skal jogge eller sykle i dag :hmm:

6281541[/snapback]

svømme :)

6281631[/snapback]

God ide, men det får bli til i morgen. Ble ca 50 min jogging istedet :) føler meg sprek og rask nå. Trodde det skulle bli et helvete, men formen er faktisk ikke så gale. Løp lengre i dag enn jeg har gjort på lenge. Og jeg har ikke lyst til å spy eller legge meg ned og dø! føler meg faktisk super!

Lenke til kommentar
God ide, men det får bli til i morgen. Ble ca 50 min jogging istedet  :)  føler meg sprek og rask nå. Trodde det skulle bli et helvete, men formen er faktisk ikke så gale. Løp lengre i dag enn jeg har gjort på lenge. Og jeg har ikke lyst til å spy eller legge meg ned og dø! føler meg faktisk super!

6281842[/snapback]

Det er bra at du føler deg bra. :)

___

Da vi løp en sånn "lokal-runde" på skolen vår, løp jeg i 16 minutter sammenhengende, da jeg var ferdig trodde jeg at jeg skulle spy. Men da presset jeg meg selv til det ytterste, og det føltes kjempedeilig. :love:

Lenke til kommentar
Det er alltid digg å presse seg selv og prestere utover det du selv trodde du var i stand til  :)

6281866[/snapback]

Ja, det var det som skjedde, jeg presset meg til det jeg ikke visste jeg kunne.

Faen Hylo, la katten være.

6281874[/snapback]

Go Hylo :!:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...